Tidsklemma og prøving

Pjusken90

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Hei, alle sammen!
Jeg har vært på forumet for noen år tilbake da samboer og jeg prøvde, etter en periode med prøving tok vi en pause, og skal starte prøving igjen til nyåret. Dette på grunn av bestilt reise, så hvis det faktisk klaffer med en gang (noe jeg tviler på), er jeg ikke høygravid når jeg reiser.

Jeg har begynt å ta folat, og forbereder meg på prøving. Noe jeg har tenkt endel på er det å finne tid til å faktisk prøve under EL. Samboer jobber annenhver uke tidlig og natt, så det å faktisk få til å ha sex når vi "må" kan bli vanskelig på grunn av forskjellige arbeidstider. Ofte er det kun i helgene vi har mulighet og føler så at dette kan gjøre at det kommer til å ta veldig lang tid. Jeg er 28 år og skal prøve på barn nummer en.

Noen andre som har hatt samme problem når det kommer til tid, og hvordan løste dere dette / gikk det?
 
Jeg prøver ikke, men har 5 barn, jeg jobber stortsett natt, han dag, og vi har sex minumum en gang i døgnet. Stortsett flere. Vi har begge et stort behov og får alltid klemt inn sex. Og da har vi 5 små barn og.
 
Back
Topp