Tidsfordriv.

Fugleskremsel

Betatt av forumet
Junibarna 2019
Hva gjør dere for å få tiden til å gå frem mot uke 12 eller ul?

Jeg har fått hekledilla og har nesten heklet ferdig et babyteppe allerede:p
 
Dagene går i full jobb, deltidsutdanning og et barn på 2 år. Når jeg har ledig tid strikker jeg gjerne. Men på tross av mye å gjøre, føler jeg at graviditetsdagene går i sneglefart :p
 
Jobb, 4 forskjellige To jenter på 7 og 10 år som bor hos meg annenhver uke med sine behov for oppfølging.
Samt trener da.
Så dagene bare flyr! Men nå syns jeg uka
frem mot ikm går sakte!!! Venter på å enten teste igjen ell mens
 
Jobb, familie og venner. Men synes dagene er super lange nå. Nettopp kjøpt inn klompelompe boka, så skal igang med et strikkeprosjekt bare jeg får bestemt meg for farger :) Også har det visst gått sport i å se på babyutstyr på nettet :p
 
Syr babynest og sengeslanger :D Skal prøve meg på litt klær også :D

Går en del tid til familie også, har ei på snart 12 og en på 3 fra før :)
 
Jobber i barnehage, har en sønn på 2 år og strikker! Ser for meg at dette blir en tålmodighetsprøve, da vi har ventet lenge❤️
 
jobb og og mye strikking, har begynt så vidt på små babyplagg i nøytrale farger, går det ikke denne ganger får de ligge å vente. men føler dagene går sååå saaaktee. :wtf::inpain:
 
Slenger meg på sjølv om det er øve ei veka til ikm :p

Eg jobber og studerer på det 3 året av deltid, skal ut i praksis i 3 uker, gjøre ein hel haug med oppgåver, har et barn på 5 år som også trenger min tid <3 har lyst å lære meg å strikke da, hadde vært koselig om eg får tid :)
 
Jobber, men håper å komme i gang å sy snart! Hvis jeg får tid. Elsker det:love017
 
Jobb, familie, venner, mye tur pga vi har hund og squash-trening [emoji4] Kommer nok til å gå mye tid til å titte på (og kjøpe) babyutstyr og pusse opp barnerommet fremover [emoji173]️ Jeg elsker oppussing og interiør, så det gleder jeg meg til. Gruer meg bare til å skifte gulvet - det får mannen gjøre [emoji13]
 
Tidsfordriv ja.. Har 2 barn, så mye tid går på dem selv om de begynner å bli store :) 6 og 9 år nå
Ellers så er vi på husjakt, det er kjempespennende!!

Er arb.ledig da det er umulig å få seg jobb her, så mye tid går på å søke jobber overalt ... :rolleyes:
 
Back
Topp