tidsfordriv

ma

Flørter med forumet
Noen som har noen gode tips for å få  tiden til å gå?  Det føles ut som om jo nærmere fødselen er desto lengre blir dagene. Ikke lett når "alle" andre jobber. 

Har bakt frysa full av kaker, ryddet roteskap og babyrom klart. Noen som har et tidsfordriv som ikke er for tunge på kroppen?

Sette bilder i album... om du er littegranne sånn som meg så har du masse bilder liggende i en skuff som skulle vært satt i album...

Har mer det problemet at jeg ikke har energi til å gjøre noe som helst jeg og at dagene bare går fra meg[:-]

Skjønner, Elisabet. Sånn har jeg det også. Vil bare våkne opp til rier, jeg. Det er det jeg går rundt i min egen lille verden å drømmer om for tida. Har gjort alt klart, og mer enn klart. Hver dag når jeg støvsuger eller vasker så tenker jeg at kanskje dette er siste gangen på ei stund...
Men neida.... [&:] 

Hva med å strikke litt for å få tiden til å gå? Hvis du kan strikke rette og vrange masker, så kan du dtrikke utrolig mye fint til babyen. Likte den ideen med å lime bilder i album også. kanskje jeg skal gi deg mine bilder, sånn at du kan gjøre det for meg? Tror jeg har ca 300 bilder som venter på plass i album..sukk!

Lykke til med tidsfordrivet!
KLem, M 

det skal ikke så mye til før jeg får kraftige kynnere når jeg gjør noe.  spesielt hvis jeg går eller står mye.  men jeg er lei av å se på tv og lese.... det må være deilig når dagene flyr? 

Jeg elsker å sette bilder inn i album, så dessverre har jeg ingen bilder liggende å slenge. Kanskje jeg må hente dine bilder monicabebe? hehe. Strikke ja.....hm jeg kan jo prøve meg på et skjerf- med mange hull. jeg er ikke så flink til det. Men jeg har jo tid til å lære det nå!

Kom hjem til meg så kan du bake, rydde og vaske der også [:D][:D][:D]

Ja ja ja.....  kast deg i bilen og kom   hehe.. 
Brodere kanskje? Det er bra tidsfordriv synes jeg. Om du orker å sitte lenge da. Lese.

Lese!!! Og strikke vognteppe, sikkert ikke så vanskelig, og veldig fint!:) Gå en tur. Møte venninder på café:)

jeg måtte virkli ta meg sammen for at jeg ikke skulle gå på veggene her!!! blir heilt stressa når jeg ikke har noe å gjør på..så jeg gikk å kjøpte meg akrylmaling, en drøss med lerret og tok penselen fatt...hehe[:)] kjempearti! setter musikken på full druse og sveiver penselen, ikke det at det blir så utrolig lekkert, men det er iallefall gøy:)

her er ett av resultatene..hehe[:)][:D]

Dritkult bilde[:D]

jeg?? nei jeg venter gutt.. men har hengt opp bilda på stua, da det matcher gardinene og putene og dukene mine:) hehe
tenkte å male noen i lyselå også som ska få henge på barnerommet. [:)][:D]

For de som ikke er så flink til å strikke, som til eksempel meg, så kan en jo sy med symaskin. Et teppe til å leke på eller å ha i vognen. Nye puter i stua eller hva med et sikkelig kunstbilde i tekstil? Kanskje noen klær til babyen hvis en er flink? Fleec er et takknemlig material å jobbe med, og mykt og godt for en liten baby.

hehe:)[:)] takk for det[:D]

Jeg hater dataspill, men elsker å spille "The Sims". Det handler om å lage personer og bygge hus til dem, få dem til å forelske seg, jobbe og få barn. Kjempegøy tidsfordriv!

Back
Topp