Tidsbegrenset uføretrygd

enhjøringen

Andre møte med forumet
Er så lang kø for og komme igjennom på nav, så prøver meg her..
Har fått innvilget to år med tidsbegrenset uføretrygd. Lurer på om
noen vet om man får engangsstønad da...? Stopper de da utbetaling
av trygden en periode..? [8|]

Å, jeg trodde uføretrygden ble stoppet i 9 uker jeg, og at du da skal leve av engangsstønaden, slik er det med rehabiliteringspenger i alle fall

Får en tidsbregenset uføretrygden hver måned + det engangsbeløpet?
Hvordan blir det med pappaperm da? blir det likt som om vi hadde vært i jobb???

ORIGINAL: Iroim

Å, jeg trodde uføretrygden ble stoppet i 9 uker jeg, og at du da skal leve av engangsstønaden, slik er det med rehabiliteringspenger i alle fall

hmm pussig.. e gikk på rehab penger når e va gravid men e fikk engangstønaden pluss rehab samtidi... dei stoppa ingenting m me...

ORIGINAL: summer82

hmm pussig.. e gikk på rehab penger når e va gravid men e fikk engangstønaden pluss rehab samtidi... dei stoppa ingenting m me...

det var da virkelig pussig, fo nav sier de stopper pengene hos meg...

Lurer på om nav egentlig kan reglene sine, noen sier en ting mens en annen sier noe annet... blir ikke klok på noe synes jeg..... Der en får best svar egentligt er hos dem som har vært i samme situasjonen selv. Slik burde det ikke vært.

hmm rart d gjor dei ikke m me så da burde dei ikke gjør d m de heller men inte vet jag...

det var da virkelig pussig, fo nav sier de stopper pengene hos meg...

Hos meg stoppet de ikke pengene. Fikk begge deler jeg og.

JEg har også fått invilget 2 års tidsbegrenset ufør - og her har de ikke nevnt noe om å stoppe noen penger.  Jeg vil få  trygden + 17 kr (!!!!!!!!)  dagen pr unge + engangsstønad.

Back
Topp