Tidligtestet..

Lykke3

Flørter med forumet
Er det mulig å være så utålmodig?! :p MÅTTE bare teste i mårrest og den var jo negativ og da :D Litt vel tidlig og måtte bare le av meg selv da jeg kjente på at jeg begynte å tenke pittelitt på om kanskje det var mulig at det dukket opp noe positivt på testen :) Men, men.. Nå har jeg da vært å kjøpt meg flere tester siden jeg nå vet at jeg har dårlig impulskontroll når det gjelder testingen :laughing002 Skal prøøøøve å vente til mandag nå da, rugedag 11 :D:)

Rugedag 10 og ingen antydning til strek her heller. Får tro blodprøven mandag sier noe annet, men må si jeg ikke har den store troen.

Har også testet (litt utålmodig ja.....) Rugedag 7 (innsett = 0).
Selvfølgelig ble den negativ......

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi :D Bra det er flere enn meg ;):) Vi får vel bare være tålmodige og håpe på at vi bare trenger å få produsert litt mer hcg :)
Har kjøpt en a1-test, siden den visstnok skal klare å registrere hcg tidligere enn andre tester :) Så får vi se da, men klarer sikkert ikke vente til mandag for det er jo en søndag imellom :p

Rugedag 10 her, negativ test i mårest og begynte å blø på formiddagen :'( Nå har mensen kommet ordentlig i gang og det blir bare vondere og vondere :( Håper dere har bedre resultat enn meg...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff og huff.. Det er jo ikke det resultatet man vil ha... :( Stor klem til deg :Heartpink

Rugedag 10 her, negativ test i mårest og begynte å blø på formiddagen :'( Nå har mensen kommet ordentlig i gang og det blir bare vondere og vondere :( Håper dere har bedre resultat enn meg...

Huffda, så leit da :-(

Nei... Så kjipt!! Hadde tro på at det var din tur Håper på bedrelykke neste gang! Sender gode vibber

Rugedag 8 her og negativ test. Men fortviler ikke enda. Hvilken test brukte du? Hvilke har du brukt ?

Brukte først en test fra billigtester. Den ga utslag etter fristen. Men det har aldri mine gjort, så fikk litt forhåpninger da.
Så dagen etter tok jeg clearblue, den var veldig svak med morgen urin. På ettermiddag klarte jeg ikke å holde meg, så tok en CB digital. Da viste den gravid 1-2 :-) hvilk

ImageUploadedByBV Forum1404034690.572792.jpg
ImageUploadedByBV Forum1404034700.761678.jpg

Mine CB fra torsdag, den ser du dårlig på bildet har er kryss, men den fra igår lørdag. Er veldig tydlig, uten morgen urin. Krysser alt jeg har for dere andre :-)

Brukte først en test fra billigtester. Den ga utslag etter fristen. Men det har aldri mine gjort, så fikk litt forhåpninger da.
Så dagen etter tok jeg clearblue, den var veldig svak med morgen urin. På ettermiddag klarte jeg ikke å holde meg, så tok en CB digital. Da viste den gravid 1-2 :-) hvilke tester bruker du ?

Back
Topp