Tidligtest

HeltPåTur

Elsker forumet
Negativ tidligtest fra babyplan 6 dpo (jeg kan selvsagt skimte en strek som jeg VET ikke egentlig er der :p ).

Står de kan slå ut fra 6 dpo, men er det større sannsynlighet for at de slår ut da eller er det større sansynlighet for at de ikke slår ut så tidlig?
Når bør evt tidligtest senest slå ut? Noen som vet?☺️
 
Negativ tidligtest fra babyplan 6 dpo (jeg kan selvsagt skimte en strek som jeg VET ikke egentlig er der :p ).

Står de kan slå ut fra 6 dpo, men er det større sannsynlighet for at de slår ut da eller er det større sansynlighet for at de ikke slår ut så tidlig?
Når bør evt tidligtest senest slå ut? Noen som vet?☺️
6 dpo er ganske så tidlig da. Ville venta noen dager. Jeg fikk min svake positiv i går 8 dpo med tidligtest. Vet også om de som ikke får positiv tidligtest før nærmere 11 og 12 dpo. Det kommer alt an på når egget fester seg og hvor raskt kroppen produserer hcg. Det er også mange som ikke opplever å få positiv test før dagen de skal ha mensen også. Mitt tips er å ta det rolig, test akkurat når du føler for det,(man vil jo helst vite så fort som mulig :laughing002) men viktig å huske å at alle er forskjellige. Lykke til med testinga :Heartred
 
Back
Topp