Tidligste du har fått vite kjønn?

Miss Honey

Betatt av forumet
Om babyen ligger fint til så det går an se, hvor tidlig sier de noe? Før husker jeg de ikke ville si noe i tilfelle det var feil men de siste som jeg kjenner som har vært gravide sier de har fått vite det kjempetidlig.. mulig å se i uke 13-14 feks?

Dere som fikk vite i uke 14, var de "sikre"? Er det fordi ultrslydapparatene er bedre nå at de sier kjønn?:)

Jeg fikk beskjed om jente i uke 12. Hun var veldig sikker selv, og har topp moderne utstyr, men jeg klarer ikke å tro på det før jeg får vite på OUL :) Men blir veldig spennende om det stemmer, og håper det, for nå er jeg veldig jente innstilt! ;)

Vi fikk høre jente nå 12+4 [emoji5] jordmor var ganske sikker, men tror ikke jeg tør ta noe for gitt før det blir bekreftet ved oul [emoji4]

Fikk vite det 14+3 sist og det stemte (gutt). En venninne fikk vite 12+noe at hun ventet jente og det stemte også. Så går vel an i uke 12-13 dersom utstyret er bra og legen har mye erfaring [emoji4]

Fikk også vite det når jeg var 13+0. Gyn sa han trodde det var en gutt, så spent på om han ser det samme på oul den 18 april [emoji6]

Var på tul igår, 12+2. Jordmor var veldig sikker på at dette var en gutt :happy:

Fikk vite jente 12+5 :) har veldig jentefølelse nå også! Det bare føles veldig riktig at jeg skal få ei tulle. Så blir spennende å se 6 april om han så riktig :)

Back
Topp