Tidligere SAer og lege?!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Til dere som har slitt med mange SA tidligere. Fikk dere time til kontroll hos legen fort? og ble ting litt "bedre" tilrettelagt for dere`?

Har mistet 6 ganger og hadde vært fint å vite noe jeg kan muligens har rett å få til rettelagt når det har gått så galt så mange ganger.

Jeg hadde en Ma og en Sa etter hverandre, og ble da fulgt tett opp den 3 gangen jeg ble gravid. Fikktidlig UL både i uke5, uke 8 og uke 12. Har og en sykdom som gjør ting litt ekstra vanskelig for meg, samt at jeg har fått hjelp til å få barn ;-) Når du har hatt så mange kvalifiserer du til å få tidlig UL, og til å bli fulgt tettere opp. Iallefall er d slik her.

Jeg hadde en Ma og en Sa etter hverandre, og ble da fulgt tett opp den 3 gangen jeg ble gravid. Fikktidlig UL både i uke5, uke 8 og uke 12. Har og en sykdom som gjør ting litt ekstra vanskelig for meg, samt at jeg har fått hjelp til å få barn ;-) Når du har hatt så mange kvalifiserer du til å få tidlig UL, og til å bli fulgt tettere opp. Iallefall er d slik her.
Tusen takk for svar da har jg et fundament å sette foten ned på :)

Uff, det var voldsomt Ungmor90. Du har absolutt krav på oppfølging ja :)
takk:) ja skulle vel tro jeg hadde det :P skal ringe legen på mandag:) håper på å få høre hjerte allerede om 2 uker :) kommer ikke til å klare å slå meg helt til ro før det :)

Syns det er rart du ikke har fått oppfølging allerede :eek: jeg har hatt tre SA. Får nå full oppfølging. Får hormonsprøyter to ganger i uka og går på tabletter hver dag. Får i tillegg UL hver uke frem til 12 uke. Får dette via kvinneklinikken

Syns det er rart du ikke har fått oppfølging allerede :eek: jeg har hatt tre SA. Får nå full oppfølging. Får hormonsprøyter to ganger i uka og går på tabletter hver dag. Får i tillegg UL hver uke frem til 12 uke. Får dette via kvinneklinikken
det eneste jeg fikk var henvisning til gyn(dette var i sommer før jegble gravid) og en masse blodprøver av gyn. Fant ut om graviditeten min for 48 timer siden og skal ta kontakt med gyn og lege til mandag:)

Å ja, bare 48t. siden, gratulerer :love2 Da ville jeg tatt en skikkelig rolig helg og kontaktet lege på mandag, masse lykke til :D

Å ja, bare 48t. siden, gratulerer :love2 Da ville jeg tatt en skikkelig rolig helg og kontaktet lege på mandag, masse lykke til :D
Her har jeg ligge på sofaen og sløve i hele dag :D og det har planer om frem til søndag:)

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Jeg har blitt utredet for habituell abort og skal bruke blodfortynnende halve svangerskapet. Flaks jeg hadde igjen noen tbl fra forrige svangerskap så jeg fikk startet i dag:)

Back
Topp