Tidligere OUL erfaringer

Eg vart sett 3 dagar tilbake med først. På TUL med denne vart eg flytta 3 dagar fram, så blir spennande å sjå på OUL!

Jeg ble flyttet 6 dager tilbake ved forrige svangerskap, men ungen kom to uker før OUL termin. Spent denne gangen, da de i uke 12 målte barnet til nesten 14 uker (men hun sa det kunne være feile mål så tidlig) - kjenner jeg blir skuffet om de flytter meg tilbake denne gangen også:hilarious:

Tror jeg har blitt flytta +/- 2 dager med begge mine :) blir spennende!

Sniker fra september.

Sist ble jeg satt fire dager tilbake i forhold til TUL og tre dager tilbake i forhold til menstermin. Denne gangen ble jeg satt frem tre dager på TUL i forhold til menstermin og fikk beholde denne terminen etter OUL.

Jeg har vært på OUL nå å ble satt tilbake 5 dager fra mens termin, var forsåvidt forventet da gynekologen gjettet samme termindato da jeg var hos han i uke 14.
Må si jeg ble sjokkert over forskjellen på kvaliteten på privat vs sykehus både når det gjelder apperatet og servicen.
Jeg er fortsatt skremt og øm i magen etter håndteringen til jordmor..

Jeg har vært på OUL nå å ble satt tilbake 5 dager fra mens termin, var forsåvidt forventet da gynekologen gjettet samme termindato da jeg var hos han i uke 14.
Må si jeg ble sjokkert over forskjellen på kvaliteten på privat vs sykehus både når det gjelder apperatet og servicen.
Jeg er fortsatt skremt og øm i magen etter håndteringen til jordmor..

huff, høres ut som en litt voldsom jordmor du fikk:( litt leit når det er så store forskjeller fra jordmor til jordmor...

Back
Topp