Tidligere OUL erfaringer

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Har dere blitt satt frem eller tilbake ved OUL?

Har selv opplevd å bli satt tilbake ca ei uke begge gangene..

Er så spent på hvordan det blir denne gangen i og med at på tul i går 16+2 ble jeg målt til ca 17+0 på de fleste målene som ble tatt :happy: Håper jeg slipper å bli satt ei uke tilbake denne gangen.. 3 uker til OUL nå så venter i spenning på termin:D

Jeg ble satt én dag tilbake sist. Denne gangen er jeg veldig sikker på EL og blir litt snurt om jeg blir satt langt tilbake :p

Sist ble jeg satt tilbake 5 dager. Mega skuff! følte jeg nesten måtte gjøre en hel uke på nytt igjen. Veldig psykologisk med disse datoene. Så blir spennende i midten av mai å se hva de sier da

Jeg har blitt flyttet fram 2-3 dager med alle. Tok el-test og visste når el var. Denne gangen er jeg flyttet en dag fram på tul, tipper jeg holdes der ved oul. På vekstkontroller seinere har alle vært mindre enn snittet, så mine vokser tydeligvis fint fram til ca uke 19/20 før de begynner å "krympe" ifht gjennomsnittet.

Jeg har blitt flyttet 7 dager med mine 2, sønnen fra 9.9 til 2.9 og datteren fra 12.10 til 19.10. Har vært sikker på el med begge, er det denne gangen også. Begge har blitt målt til å være mindre på vei på tul, denne gangen stemte tul med hvor langt jeg var på vei:)

Har blitt målt til sånn ca samme som jeg selv trodde hver gang.. +- noen få dager er greit..

Blitt satt tilbake en uke ved mine to tidligere svangerskap. Hun er i tillegg født en uke etter termin, og han to :stop: he he evighetssvangerskap. Blir det fødsel før termin denne gangen, blir jeg nok sjokkert! Skal på ul om 4 uker. Men testet rundt 4+5, så kan ikke være sååååå langt unna....

Her i uk setter de termin på første ul i uke 12-13. Med første ble jeg satt tibake 5 dager, ble et langt svangerskap da frøkna kom 12 dager etter ul termin :facepalm:

Med andre ble jeg satt 5 dager frem.

Håpet og drømmen her er å bli satt noen dager frem :hilarious: kjipt å både bli satt tilbake ei uke og gå 8 og 10 dager over det også :woot:

Ble satt tilbake 4 dager på OUL med førstemann. Ikke så mye, men gikk i tillegg 12 dager over OUL-termin, så slutten av graviditeten føltes som en eevighet.. Har et stort håp denne gangen om at baby bestemmer seg for å komme ut av seg selv (gjør ingenting om det blir på overtid), så lenge jeg slipper igangsettelse:facepalm:

Har blitt satt fram begge gangene, 5 og 6 dager. Tror ikke jeg blir det nå, men trodde jo ikke det de to andre gangene heller, så blir spennende.

Har blitt satt tilbake noen dager begge gangene, men har født i god tid før, så har født nærmere EL-termin enn OUL-termin (visste nøyaktig EL begge gangene).

Håpet og drømmen her er å bli satt noen dager frem :hilarious: kjipt å både bli satt tilbake ei uke og gå 8 og 10 dager over det også :woot:
Det var min store skrekk også, at jeg kom til å gå langt over termin! Men selv om datteren min ble satt 7 dager tilbake på oul så kom hun 19 dager dager før oul-termin. Så man trenger ikke å gå over selv om terminen blir senere:):Heartred
Jeg var veldig forberedt på å gå over oultermin med sønnen min siden den var flyttet 7 dager frem. Alle fortalte meg det også, at jeg garantert kom til å gå over siden alle førstegangsfødende gjør det og ivertfall siden terminen ble flyttet så mye!:rolleyes: da var det ekstra godt å kunne fortelle alle at han kom 4 dager før oultermin:hilarious:

Jeg har blitt satt noen dager tilbake med alle mine. Men denne gangen er jeg sikker på at jeg ikke flyttes tilbake. Enten beholdes samme dato ellers flyttes jeg frem.

Har blitt flyttet frem begge gangene. Får lange barn, men alle skal jo være like, så da mener de jeg må ha kommet lenger...

Regner med jeg blir flyttet frem denne gangen også.

Back
Topp