tidligere kveld, senere morgen?

snuppah88

Gift med forumet
Lillemor pleide å legges kl 7, og våkna kl 6.. nektet å sove mere, selv om hun fortsatt er trøtt (og dårlig humør[8D]).. Nå har vi prøvd i 2 kvelder å legge henne kl 6, og hun sover jammen'meg til 7-halv 8, og er i strålende humør[:D]

Flere som har samme erfaring..?

Åh, heldiggris. Lillemann legger seg kl 18 han også, men våker kl 6... Skjønner han jo egentlig, 12 timer søvn er jo bra det, men dagen blir så lang når vi er oppe kl 6. Tror vi må prøve å holde han oppe litt lenger jeg... Hvor gammel er hun?

Jepp! Sånn har det alltid vært her å. Så her er begge ungene i seng kl 1800 [:)]

Ja vi har å hatt det sånn, la henne 18-18.15, da sov ho ca 14 timer, når ho ble lagt senere, våknet hun tideligere å var ikke på veldig godt humør...

Ja her er det sånn. Og vi har funnet ut at det er pga hun blir overtrøtt jo lengre hun er oppe..

På eldste har det ingenting å si når hun blir lagt.
Yngste legges kl 18.00, og sover til ca 07.40, men våkner 05-06 om hun legges senere...

Søvn avler søvn sies det... Iallefall gjaldt det min sønn en stund også, men nå trenger han bare mindre søvn, hehe[:D]

Slik er det ikke her ihuset.. ungene la seg 22.30 på juleaften og 1.dag var de våkne 05.30.

Nope, her sover han like lenge samme når han legges. 

Hvor gamle er de som sover lenger når de legges før?

Her har hun våknet 04.30 en god stund nå. Sovner ca 19.15...

Når dere legger barna tidligere protesterer de ikke? Når jeg prøvde det med min som dav var 12mnd ble han kjempe sint å sovna ikke før 1-3 timer etterpå[&o]
Men nå derimot styrer han det veldig selv. Legger seg mellom 18.30-20.00 da er han stup trøtt å faller til ro med en gang, sover da 12-14 timer[:)]

Back
Topp