Tidlige våkenetter....

JPSK

Elsker forumet
Jeg driver å våkner i 4-tiden minst annenhver natt og får ikke sove mer før det er morgen. Men da må jeg stå opp og få levert poden i bhg, og morgenene er skikkelig harde med kvalme og oppkast, minimalt med søvn gjør det også verre... Begynner å bli veldig frustrert over hele situasjonen, hadde ikke problemer med søvn når jeg gikk gravid sist..

Lurer på om kroppen forbereder seg til en tid med mye nattevåk og en krevende baby? Hjelp...

Huff, så slitsomt! Det er forferdelig å ikke få sove
Håper det bedter seg snart.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjenner til problemet. Våkner alltid mye tidligere enn før. Før kunne jeg sove som en stein i det uendelige, nå våkner jeg tidlig og får ikke sove igjen. Regner med det er kroppen som gjør seg klar til babyen:)

Termin 09.februar med første frøet:)

jeg har det akkurat likt! jeg legger meg i 11 tiden om kvelden, om jeg klarer å holde meg våken, men vokner uansett før kl 8. tidligere så voknet jeg hver natt kl 4, så 5, så 6, osv.. men jeg ligger å dupper til jeg står opp da.. Men for meg endret det seg heldigvis :)

Håper det endrer seg for meg også, føler ikke jeg har tid til sånn her. Hele dagen blir jo spolert..

Har samme problem her, er skikkelig frustrerende :/
Ender opp med at jeg ofte sovner i 8-9 tiden på kvelden :p

det skjønner jeg! jeg begynte på magnesium, og gikk inn i faste rutiner. det har hjulpet meg :)

Vi får holde hverandre oppdatert om ting forandrer seg, ikke minst etter babyene kommer... Om vi får nattetravle babyer! ;)

Jeg våkner også i 4-5 tiden hver natt. Blir liggende i alt fra 30-60 min før jeg sovner igjen :( Deretter ringer vekkerklokka rundt 07, og jeg sliter med å komme meg opp, for da er jeg såååå trøtt!
Veldig slitsomt :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Jeg er så mye på do om natta at det forstyrrer min nattesøvn :-/

Ja hyppige dobesøk er nok roten til våkningen min.. Én gang går greit men tre til fem.. :-P Blæsj!

Back
Topp