Tidlige tirsdag..

Hva strikker du nå da? :D
Begynte på ei ny lue vel.:p I mykt merinoull denne gangen. Stoppa litt opp i går kveld, for det er noe jeg strikker feil på perlestrikken, så jeg rakka opp igjen en del. Også gjør jeg jammen det samme feilen en gang til!! Åååeh..

Er laaaang ventetid til mt for barn her da, men er jo verdt å melde seg opp på venteliste iallfall! :)
Vi gikk til en av landets beste mt her i oslo. Han er fra Belgia. Utrolig dyktig. Fikk time på 1 uke. Han prioriterer barn,hvis ikke er detlang ventetid for voksne...mhåper dere får sjekket det opp.....kan nok være kiss på Hermine også :(

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vi gikk til en av landets beste mt her i oslo. Han er fra Belgia. Utrolig dyktig. Fikk time på 1 uke. Han prioriterer barn,hvis ikke er detlang ventetid for voksne...mhåper dere får sjekket det opp.....kan nok være kiss på Hermine også :(

Eskil var hos mt da han var 7 uker. Ingen tegn på kiss kid, men han var stiv. Holdt med en behandling..

Vi var jo til kiropraktor med henne da hun var 6 uker pga kolikk, han sa ikke noe da men er jo greit å ta en ny sjekk:)

*Surfer mobilt*

Cæsar og Ylvis er inntatt, og jeg ligger nå i senga for å lade opp til en ny dag:)
God natt, jenter♡ håper dere alle får en fin natt;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Har ikke rukket tv i dag jeg :o
Kom hjem fra søs og da var Lillebror allerede våken og ville ikke roe seg. Han var våken i nesten 1,5 time før han sovnet igjen.
På vei i seng jeg også nå, etter å ha finpusset litt på arbeidskravet mitt.
God natt alle sammen :D

Back
Topp