Tidlige tegn på graviditet

Moonstone

Betatt av forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg lurer på om noen har kjent veldig tidlige graviditetstegn? Hva har dere kjent og hvor langt var dere på vei? Jeg har veldig nylig sluttet på pilla og har ikke hatt mensen etterpå. Er syk akkurat nå med forkjølede og hoste, men har de siste dagene hatt sure oppstøt og kjenner en uvanlig stramhet i nedre del av magen. Det kan egentlig være hva som helst, kanskje eggløsning eller tegn på at mensen kommer. Kan også være gravid men i såfall er jeg veldig tidlig gravid kanskje maks 4 uker eller mindre. Tenker å kanskje ta en test om et par uker, men vanskelig å vente så lenge. En annen ting til dere andre som prøver. Hva gjør dere med pp når en eller begge parter er syke? Kjører dere på likevel?

Har nylig blitt gravid, og det første symptomet som meldte seg var vel veldig ømme bryster. Såpass øm at det var litt ubehagelig på nattestid å finne en god stilling. Men tror ikke jeg merket noe til det før rundt 8-9 dpo. Og da hadde jeg uansett positiv test også.
Jeg ble gravid i forrige svangerskap før første mensen etter pilleslutt. Så det er jo fullt mulig.

Har nylig blitt gravid, og det første symptomet som meldte seg var vel veldig ømme bryster. Såpass øm at det var litt ubehagelig på nattestid å finne en god stilling. Men tror ikke jeg merket noe til det før rundt 8-9 dpo. Og da hadde jeg uansett positiv test også.
Jeg ble gravid i forrige svangerskap før første mensen etter pilleslutt. Så det er jo fullt mulig.
Takk for svar. Skal prøve å vente en uke til før testing, men begynner å huske nå hvordan dagene går så utrolig sakte i denne fasen.

Fikk symptomer veldig tidlig nå før jeg mista og hadde symptomer ett par uker etterpå også

men ja støl, stram i magen og begynnte å rape helt sjukt! det var symptom med nr4 helt frem til uke 16 eller no :bag:

Fikk ømme bryster 3 dpo, og fertilitetsmonitoren slo ut med HØY pga høyt østrogennivå. Andre symptomer, som tett nese og strekk i livmor kom rundt IKM. :Heartred

Ømme bryster , metall smak i munnen. Stikking og strekk i livmora . Små kvalm og uggen .

Mine symptomer er borte nå stort sett. Bortsett fra et par men usikker på om det er innbilning. Blir spennende!

Er 3+5 og det første tegnet var ømme bryster, men det får jeg alltid ca en uke etter eggløsning uansett.
Har de to siste dagene vært småkvalm, men det er vel det eneste jeg kan sette fingeren på.

Jeg gikk ikke ømme bryster føre uke 5 mener jeg det var, men mitt første tegn er økt utflod i dpoland, og vedvarer det til 6-8 dpo så er jeg nesten 100% sikker på at jeg er gravid! Noe som har stemt hver gang :)

Jeg gikk ikke ømme bryster føre uke 5 mener jeg det var, men mitt første tegn er økt utflod i dpoland, og vedvarer det til 6-8 dpo så er jeg nesten 100% sikker på at jeg er gravid! Noe som har stemt hver gang :)
Har ikke hørt denne med økt utflod før. Nå begynner jeg å tenke at kanskje jeg har hatt det også.

Har ikke hørt denne med økt utflod før. Nå begynner jeg å tenke at kanskje jeg har hatt det også.

Spennende! Mange her inne som har opplevd der samme med økt utflod :)

Back
Topp