Tidlige tegn? Første to uker

nyherpåforumet

Første møte med forumet
Hei, jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid for to uker siden. Er slapp, vekslende kald og varm, ømme bryster, oppblåst mage, stiv i nakken, nese som kjennes litt småtett uten at jeg er forkjølet og har en merkelig kløe på kroppen. Kan dette være symptomer på graviditet? Rett og slett en litt rar influensafølelse uten at det «bryter ut» liksom. Eller er det alt for tidlig til at det kan ha noe sammenheng? Er 22 og har ingen erfaring på dette området, så fint å høre litt erfaringer bortsett fra de typiske man leser om overalt ☺️
 
Mine første tegn på graviditet har alltid vært at jeg ikke har noen symptomer som helst. Dette er veldig varierende.. men en test viser deg nok riktig svar nå!
 
Er litt i samme situasjon og har ikm idag. Ingen tegn til den foreløpig. Mine pupper begynte å være ømme på sidene for ei god uke siden, og nå gått over til å være ganske vonde på undersiden av puppen. Kjennes ut som det er to svære blåmerker :dead:
 
Jeg følte meg også litt forkjølet, hadde oppblåst mage og mistet matlyst før det avtok. (MA i 7.uke) Har du testet? :)
 
Back
Topp