Tidlige symptomer?

LilleSmurf25

*Snart* mor til 3
Aprilspirene 2025
Må spørre jeg. Lurer på om det er hodet mitt som tuller med meg. Men jeg klarer liksom ikke legge bort følelsen heller.

Jeg er 7 eller 8 dpo (bittelitt usikker). Jeg føler jeg har flere symptomer, som press nederst i magen, kvalme, tisser ofte, og luktesans som er forsterket.

Men test er foreløpig helt blendahvite.
Kan jeg virkelig ha så mye symptomer så tidlig? Eller er det bare hodet som tuller?
 
Må spørre jeg. Lurer på om det er hodet mitt som tuller med meg. Men jeg klarer liksom ikke legge bort følelsen heller.

Jeg er 7 eller 8 dpo (bittelitt usikker). Jeg føler jeg har flere symptomer, som press nederst i magen, kvalme, tisser ofte, og luktesans som er forsterket.

Men test er foreløpig helt blendahvite.
Kan jeg virkelig ha så mye symptomer så tidlig? Eller er det bare hodet som tuller?
Svaret er vel dessverre både ja og nei :) jeg har hatt tidlige symptomer (kvalme, utmattelse etc) alle ganger jeg har blitt gravid, men også hatt det noen ganger jeg ikke har vært det. Om det er fordi det har blitt typ kjemisk eller bare er innbilning er jo umulig å si.
Denne graviditeten fikk jeg symptomer 2-3 dager før test slo ut.
 
Dessverre helt normalt når progesteronet øker etter eggløsning, så det kan være begge deler :p MEN håper jo at det er en spire, 8-9 dpo er fortsatt tidlig!
 
Back
Topp