tredjegangsmamma♡
Betatt av forumet
Jeg sliter veldig med kvalme for tiden og har ikke matlyst. Er det noen andre som er i samme båt og har noen gode tips til hva som kan hjelpe på kvalmen i matveien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter veldig med kvalme for tiden og har ikke matlyst. Er det noen andre som er i samme båt og har noen gode tips til hva som kan hjelpe på kvalmen i matveien?
Takk men fant ingen slike tråder. Mulig det er jeg som er såpass ny at jeg ikke helt forstår dette heheDet er laget en mattråd, du kan spørre der
Det er laget en mattråd, du kan spørre der
Jeg og, men er det bare meg som føler de lyyser graviditet på kontorjobben?Jeg hadde veldig god nytte av sea-bands i min første graviditet!
Tror det er i februar [emoji4] Går an å snike der da! Eller lage en egen her!
Obs! Ser nå at dette var feil tråd