Tidlige symptomer

Jensen79

Første møte med forumet
Hei Er tidlig ute her....tok en test i morgest, den var svak positiv, det er enda to dager til forventet menstruasjon.
Har kjent det på meg hele uka...fått smerte/ubehag i lysken, hovne tunge bryst, stikkinger nederst i magen, ligger nå med kvalme på sofaen.
Har to barn fra før.
Flere som kjenner så klare tegn så tidlig?
 
Føler det kanskje i puppene innimellom, ellers ingenting :) men var lite plaget i starten sist og :)
 
Gratulerer med positiv test

Jeg testet selv svak positiv test for to dager siden på 10 dpo. I dag tidlig 13 dpo fikk jeg en positiv test. Tok enda en på ettermiddagen og den var enda tydeligere ☺️

Jeg fikk symptomer veldig tidlig. Helt fra EL har jeg hatt menssmerter og murringer. Gikk til legen fordi jeg trodde at jeg hadde urinveisinfeksjon, men den var negativ.
Ca 6dpo fikk jeg et kraftig stikk i magen. Har hatt sinnsykt stive brystvorter, vært varm/kald om hverandre og drømt mye rart.
Plutselig mistet jeg smaken på kaffe (er en kaffeelsker) og i dag kom metallsmaken og litt kvalme.

Trodde jeg skulle få tidenes mens, men det ser ikke sånn ut nå heldigvis ☺️

Håper du får en sterkere positiv test i løpet av helgen! Lykke til ☺️
 
Har veldig lite symptomer! Kun ømme bryster:p

Var kvalm og kastet opp fra uke 7 sist gang, så får se hva som skjer videre :/
 
Gratulerer så mye! Her har det ikke kommet noen symptomer så tidlig, og foreløpig termin er 4. juli.
 
Jeg merket veldig tidlig, kanskje 4-5 dpo at luktesansen forandret seg. Jeg eier ikke luktesans til vanlig og stusset derfor over at jeg plutselig luktet alt mulig. Ellers hadde jeg mindre ømme pupper og mindre murringer enn vanlig før mens..
 
Jeg var kvalm spesielt på kveldstid, ømme pupper og mye stikninger i lysken og korsrygg før jeg testet positivt. Men, jeg bruker å få dette før mens også :)
 
Jeg var kvalm spesielt på kveldstid, ømme pupper og mye stikninger i lysken og korsrygg før jeg testet positivt. Men, jeg bruker å få dette før mens også :)
Ja, korsryggen glemte jeg! Ikke sånn mensen-vondt at det murrer i korsryggen, men sånn vondt vondt! Har det enda forresten :)
 
Ja, korsryggen glemte jeg! Ikke sånn mensen-vondt at det murrer i korsryggen, men sånn vondt vondt! Har det enda forresten :)

Det hang i ca en uke etter positiv test til meg. Var ganske vondt til tider.. Heldigvis gitt seg nå :)
 
Det hang i ca en uke etter positiv test til meg. Var ganske vondt til tider.. Heldigvis gitt seg nå :)
Syns det var så rart, for jeg er aldri plaget med det ellers. Men jeg hadde det denne pp rundt el også. Så stoppet det et par dager ca 2-3 dpo og så gikk det på igjen.. håper det gir seg snart, sliter med å bøye meg på jobb, og vil ikke at alle skal vite det enda...
 
Var midt i oppussing i dpo land så jeg slapp å lete etter symptomer ^_^ Tok ikke test før tr var forsinket med 2 dager :D Det jeg la merke til var ømme bryster, annerledes enn ved tr. Humøret, sinna som en veps! Har heldigvis roet seg :) Murringer, men mildere enn det som pleier å være i dagene før tr. Har fått flere svangerskapssymptomer etter pos. test som stikkninger i lyske, murringer, vondere bryster, smerte i korsrygg.
 
Gratulerer :) Jeg testet positivt 10 dpo og mistenkte da graviditet på grunn av humørsvinging, øm/menssmerter i korsryggen, tissetrengt, trett og frøs veldig.
 
For noen uker siden trodde jeg at jeg skulle få mensen, siden jeg hadde påbegynnende menssmerter og var PMS-sinna. Men den gang ei. Det eneste jeg har merket de første fire ukene, er ømme bryster.
 
Er 4+6 idag og har småmurringer innimellom, halsbrann kommer og går mer enn før. Var småkvalm dagen etter jeg fant det ut men tror det bare var en reaksjon og kjente noen dager før testen at jeg ble "sliten" i korsryggen når jeg stod for lenge og og det har jeg ikke kjent siden sist graviditet Og ikke minst trøttere en vanlig... Skrekk og gru for kveldsvakter fremover
 
Og da var kvalmen her! Skummelt å si en har lite symptomer:p
 
Noe kvalme er vel normalt, men så mye kvalme med oppkast osv at det resulterer i sykemelding og medisiner er vel mindre normalt.

Jeg har tidligere vært skikkelig dårlig, kastet opp 20-30 ganger i døgnet og virkelig ikke trodd jeg skulle klare meg gjennom.

Denne gangen, nesten ingen symptomer.
Litt småkvalm de siste dagene om jeg går lenge uten mat ellers lite og jeg er 7+2

Håper alt er bra og at jeg er mer "heldig" denne gang.

Man leser jo ofte at de med kvalme har redusert sjanse for SA, men tror allikevel mange går gjennom uten sterke symptomer.
Spessielt ikke så tidlig som i ditt tilfelle :)
 
Back
Topp