tidlige symptomer

Martha2

Gift med forumet
Jeg hadde eggløsning på onsdag sånn ca, og har hatt menssmerter siden.. Er vanlig at jeg har mensmurringer når jeg har eggløsning, men ikke så lenge. Greit nok ,jeg går sikkert og kjenner etter, men er egenlig umulig å ikke kjenne for er ofte ganske vondt. MEN, det er vel egentlig fysisk umulig å skulle kjenne noen symptomer så tidlig? Egget har vel ikke festet seg enda engang, hvis det er befruktet? hmmmmm.....

Jeg hadde igrunnen mer mensmurringer forrige måned, da jeg ikke ble gravid. I tillegg kom mensen 4 dager før tida.. men vet om noen som har hatt murringer helt fra EL og til positiv test, så man kan aldri vite.

jeg testet svaaaaaak positivt i dag,og jeg hadde antagelig el på torsdag,så er veldig tidlig!! men jeg har mensmurringer og sånn,men venter ikke mens før ca 13\8. men siden det var to streker der,så håper jeg at mensen ikke kommer i det heletatt

Jafseslafsaslappfis skrev:
jeg testet svaaaaaak positivt i dag,og jeg hadde antagelig el på torsdag,så er veldig tidlig!! men jeg har mensmurringer og sånn,men venter ikke mens før ca 13\8. men siden det var to streker der,så håper jeg at mensen ikke kommer i det heletatt

åhhh spennende da!!! krysser fingrene for deg!
jeg har et lass med tester, så tester meg hver morgen selv om jeg vet det egentlig er for tidlig, men greier bare ikke la vær. Men forbereder meg selv på at den er negativ hver gang da. i dag har jeg vært veldig rar i magen og uvel og ingen matlyst, men mistenker at det er fordi jeg spiste vanlig pizza på lørdag. Jeg spiser bare lavkarbo.
Spennende tider dette!!

Sist fikk jeg ømme (sinnsykt ømme, sånn at det ikke gikk an å ligge på magen) bryster 3-4 dager etter befruktning, så ja det går an å få tidlige symptomer... :-)

Back
Topp