Tidlige symptomer på gaviditet

Blomstermor67

Flørter med forumet
Hadde dere tidlige symptomer på graviditeten? Da mener jeg som over en uke før forventet mens.

Jeg skal ha mensen til tirsdag/onsdag og har siden søndag hatt mensmurringer og er utover uken blitt øm/verker i ryggen, samtidig som jeg har litt likt El-slim som jeg hadde forrige uke under eggløsningen, bare at nå kommer det ut som blankt med hvitt i, som jeg på en måte bare kan trekke ut av åpningen (høres veldig ekkelt ut, sorry for det!) Tror dere dette kan være tegn på graviditet?

Jeg har et barn fra før som er kun 4 måneder, men jeg har hatt regelmessig mens de siste 3 månedene :) Husker hvilke symptomer jeg hadde sist, men da hadde jeg i tillegg lett feber og ømme bryster, noe jeg ikke har denne gangen,, men man kan vel oppleve hver graviditet ulikt?

min er faring er at graviditets symtomer og menstrasjons symtomer er veldig like, så det er vel svaret mitt. :)

Lykke til:)

Ja, det er noe med det, sist gang var jeg helt sikker på at jeg skulle få mensen, men den kom jo aldri :) Er bare det at jeg ikke pleier å ha mensmurringer så lenge før jeg får den, så da blir jeg litt sprø av å tenke på om det kan være noe :) vet jeg hadde samleie akkurat i de fruktbare dagene utifra eggløsningskalkulatoren, så da blir jeg jo ekstra spent :P Så jeg får jo bare vente å se selvfølgelig :)

Jeg testet positivt en uke før forventet mens. eg hadde murringer i magen og merket på kroppen at det var noe (hormoner, hihi).. ellers har jeg ikke hatt ømme bryster før nå når jeg er 5 uker på vei. du får ta deg en test :)

Hadde mensmurringer i ca en uke før forventet menstruasjon. Det samme skjedde sist gang, men mensen kom jo ikke :-)

På onsdag fikk jeg noe som jeg tror var en festeblødning(?) (brunlig utflod), pluss "mensensmerter".. 
Skal egentlig få mensen onsdag/torsdag neste uke..
Tiden går så sabla sakte altså! Har så lyst til og teste meg nå med det samme Men vet ikke om det evt kommer til og gi utslag så tidlig.. 

Jeg merket det ganske fort på humøret.. ble i mye bedre humør, mer energi osv.. 

Men det avtar kraftig nå.. zzzzzzzz 

Piamsk skrev:
På onsdag fikk jeg noe som jeg tror var en festeblødning(?) (brunlig utflod), pluss "mensensmerter".. 
Skal egentlig få mensen onsdag/torsdag neste uke..
Tiden går så sabla sakte altså! Har så lyst til og teste meg nå med det samme Men vet ikke om det evt kommer til og gi utslag så tidlig.. 

Samme her, det går så utrolig sakte når man venter på noe, enten det går den ene eller den andre veien... Spennende er det uansett når man merker forandringer i forhold til det "normale". Vi får vente i spenning :)

Har IKM i morgen. På mandag sovna jeg på sofaen og sov der i 3 timer.. Slik gjør jeg ikke til vanlig selv om jeg har en aktiv gutt hjemme. Har hatt halsbrann, litt hodepine, stikkinger i brystene og stikkinger i lyskene. Godt humør, men KVISER!! :-( I går startet mensmurringene, og jeg fikk en svakt positiv test allerede på torsdag :) Nå er jeg 2.gangs så er vel kanskje litt mer obs på hvilke symptomer jeg skal se etter da.. :)

Mine pupper er blitt større, jeg passer såvidt 2 av de 10 bh'ene jeg har.. Å det bare på 2 uker.. Mannen la også merke til det. Å så hadde jeg sånn el-slim lingnende utflog i mange dager (litt ennå). Testet positivt i dag =)  Så det var en go'go start på helga... Lykke til

Back
Topp