Tidlige symptomer og nye symptomer

Empe

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Utmarsj 2024
Hei dere:)
Jeg syns det hadde vært veldig spennende og høre om deres første symptomer og gjerne symptomer som dere har nå eller som kommer:rolleyes:

Selv er jeg 5+2 I dag og null symptomer nå, annet enn at det av og til føles som om mensen kommer og at jeg har litt "treg" mage.

Jeg fant ut at jeg var preggo for to dager siden, burde egentlig ikke vært mulig da vi overhodet ikke prøvde, og akkurat den mnd tror jeg vi hadde sex kun en eneste gang (og ja, det er tydeligvis alt som skal til :p)

Jeg hadde noen rare symptomer tidlig, men tok en tidlig test 11 dpo, og da var testen blendahvit. Så slo det fra meg. 3 dager etter ikm tok jeg ny test, bare fordi mensen ikke kom, og jaggu...!

Mine supertidlig symptomer var;
* Metallsmak I munnen 7 dpo
* Litt kvalme av og på 7-14 dpo, og snusen var ikke like god o_O
* hekseskudd I korsryggen (helt sykt vondt, kunne ikke reise meg på 12 timer :eek:), trenger ikke være relevant, men har aldri opplevd det før
* Spinnvill drømmer


Gleder meg til å høre deres ;)
 
Jeg har hatt:
5 -10 dpo menskramper
8-11 dpo hetetokter og frostrier
Fra 9 dpo: litt bekkensmerter :banghead:

Er 4+3 i dag, og begynte å grine av at jeg har blitt så glemsom og bare surrer på laben :p
 
Vi tok prøverør , 3 dager etter innsett stakk det masse i livmoren ,holdt på sånn i 5 dager...litt enda. Visste med en gang da at jeg var gravid :p

har vært overstimulert Så litt vanskelig å skille på symptomer. Men økt matlyst , særlig på vårrull :hungry: må også hvile på dagen noe som ikke er likt meg i det hele tatt. Luft i magen har jeg også.
Mannen tok også noen øl i kjellerstue igår..lukten av øl :yuck:

er 4+3 idag.
 
Er også faktisk veldig mye svimmel , men ikke kvalm heldigvis.
 
Hei dere:)
Jeg syns det hadde vært veldig spennende og høre om deres første symptomer og gjerne symptomer som dere har nå eller som kommer:rolleyes:

Selv er jeg 5+2 I dag og null symptomer nå, annet enn at det av og til føles som om mensen kommer og at jeg har litt "treg" mage.

Jeg fant ut at jeg var preggo for to dager siden, burde egentlig ikke vært mulig da vi overhodet ikke prøvde, og akkurat den mnd tror jeg vi hadde sex kun en eneste gang (og ja, det er tydeligvis alt som skal til :p)

Jeg hadde noen rare symptomer tidlig, men tok en tidlig test 11 dpo, og da var testen blendahvit. Så slo det fra meg. 3 dager etter ikm tok jeg ny test, bare fordi mensen ikke kom, og jaggu...!

Mine supertidlig symptomer var;
* Metallsmak I munnen 7 dpo
* Litt kvalme av og på 7-14 dpo, og snusen var ikke like god o_O
* hekseskudd I korsryggen (helt sykt vondt, kunne ikke reise meg på 12 timer :eek:), trenger ikke være relevant, men har aldri opplevd det før
* Spinnvill drømmer


Gleder meg til å høre deres ;)
Gratulerer med graviditeten :happy::happy: På side 2 finner du en egen post om symptomer, den er relativt lang:laughing021
 
Mye stikkinger i starten, mindre nå, men om jeg nyser, eller reiser meg av og til stikker d til.. Også litt stikkinger i underlivet.. Og ømme bryst.
 
Hei dere:)
Jeg syns det hadde vært veldig spennende og høre om deres første symptomer og gjerne symptomer som dere har nå eller som kommer:rolleyes:

Selv er jeg 5+2 I dag og null symptomer nå, annet enn at det av og til føles som om mensen kommer og at jeg har litt "treg" mage.

Jeg fant ut at jeg var preggo for to dager siden, burde egentlig ikke vært mulig da vi overhodet ikke prøvde, og akkurat den mnd tror jeg vi hadde sex kun en eneste gang (og ja, det er tydeligvis alt som skal til :p)

Jeg hadde noen rare symptomer tidlig, men tok en tidlig test 11 dpo, og da var testen blendahvit. Så slo det fra meg. 3 dager etter ikm tok jeg ny test, bare fordi mensen ikke kom, og jaggu...!

Mine supertidlig symptomer var;
* Metallsmak I munnen 7 dpo
* Litt kvalme av og på 7-14 dpo, og snusen var ikke like god o_O
* hekseskudd I korsryggen (helt sykt vondt, kunne ikke reise meg på 12 timer :eek:), trenger ikke være relevant, men har aldri opplevd det før
* Spinnvill drømmer


Gleder meg til å høre deres ;)
Har snus lenge, trodde det skulle bli vanskelig å slutte, men som du sier lysten forsvant med positiv testen :p:p
 
Vi tok prøverør , 3 dager etter innsett stakk det masse i livmoren ,holdt på sånn i 5 dager...litt enda. Visste med en gang da at jeg var gravid :p

har vært overstimulert Så litt vanskelig å skille på symptomer. Men økt matlyst , særlig på vårrull :hungry: må også hvile på dagen noe som ikke er likt meg i det hele tatt. Luft i magen har jeg også.
Mannen tok også noen øl i kjellerstue igår..lukten av øl :yuck:

er 4+3 idag.

Overstimulering er også et symptom :)
 
Fikk først mye mensmurringer og stikkinger rundt 3+5, det gikk over etter en uke ca, deretter fikk jeg vanvittig mye mageknip rungt 4+5 pga forstoppa mage... ikke kult, men det gikk heldigvis over. Så ble brystvortene ømme rundt 5+0, nå er de så såre at de virkelig svir 6+1. Kvalmen har vært der hele tiden fra en uke etter eggløsning, men har ikke kastet opp. Veldig oppblåst!! Ser skikkelig gravid ut.... det er faktisk vanskelig å sjule på kveldene.

Drømmer helt sjukt mye rart og våkner tidlig hver dag for å tisse, i tillegg er jeg EKSTREMT trøtt. Så med andre ord, jeg føler meg veldig gravid ja...
 
Back
Topp