Tidlige symptomer- hvit utflod

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Jeg mener at jeg har lest noe sted at hvit utflod kan komme av selve celledelingen, og at man kan oppleve dette før egget har festa seg? Jeg har opplevd dette tidlig etter EL de tre siste gangene jeg har blitt gravid. Flere? Opplever det nå, ganske tidlig i dpo-land.

Ja jeg har opplevd det før da jeg var gravid tidligere i år. Vanskelig å vite om det skjedde nå også siden jeg fikk sopp ganske tidlig etter EL hadde det frem til nå nylig..
Men skal sies at jeg har hatt det uten å være gravid også

Har hørt at «lotion-aktig» utflod er et bra tegn [emoji14] Hadde for øvrig det før TR sist, og var ikke gravid, så et sikkert tegn er det definitivt ikke.

Har hatt det både som gravid og ikke, så det som tegn alene er ikke helt pålitelig, men det kan for all del være noe ;)

Har slik utflod nesten vær mnd uten å være gravid.

Jeg mener at jeg har lest noe sted at hvit utflod kan komme av selve celledelingen, og at man kan oppleve dette før egget har festa seg? Jeg har opplevd dette tidlig etter EL de tre siste gangene jeg har blitt gravid. Flere? Opplever det nå, ganske tidlig i dpo-land.

Har lest det samme, men også at det finnes unntak. Så det er som regel slik, men ikke alle eller alltid

Har pleid å ha det på 9dpo og har da ikke vært gravid. Denne gangen fikk jeg moderat mengde 3 Dpo, ikke noe etter det, og var gravid.
Men ville nok ikke tatt det som et sikkert tegn.

Har hørt at «lotion-aktig» utflod er et bra tegn
emoji14.png
Hadde for øvrig det før TR sist, og var ikke gravid, så et sikkert tegn er det definitivt ikke.

Kanskje det bare ikke festa seg?
Har pleid å ha det på 9dpo og har da ikke vært gravid. Denne gangen fikk jeg moderat mengde 3 Dpo, ikke noe etter det, og var gravid.
Men ville nok ikke tatt det som et sikkert tegn.

Ikke noe er sikkert tegn, men når man selv og flere legger merke til det samme kan man godt håpe :) Jeg blir også lett gravid men mister.

Hadde du litt gulig utflod?[emoji28] jeg har hatt det etter EL denne runden[emoji849]

Gratulerer forresten [emoji173]

Ble litt gulig etterhvert også men det var nærmere ikm.

Takk! Liker ikke helt hvordan styrken på testene har utviklet seg de siste par dagene, men tolker det hvite som et bra symptom uansett.

Ble litt gulig etterhvert også men det var nærmere ikm.

Takk! Liker ikke helt hvordan styrken på testene har utviklet seg de siste par dagene, men tolker det hvite som et bra symptom uansett.
Jeg hadde gulig utflod igår,3 dager før IKM - men var bare når jeg tørka meg en gang,så jeg tviler på at det er noe da[emoji85]

Så lenge du ikke blør og har smerter er vel alt bra forhåpentligvis [emoji173]

Jeg hadde gulig utflod igår,3 dager før IKM - men var bare når jeg tørka meg en gang,så jeg tviler på at det er noe da[emoji85]

Så lenge du ikke blør og har smerter er vel alt bra forhåpentligvis [emoji173]

Jeg hadde det etter nesten hvert tørk.

Takk for trøst <3

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp