Tidlige symptomer... aaau:O :P

Trøtt, kvalm, nesten ingen appetitt, ekstremt oppblåst og en del humørsvingninger. Og større og ømme bryster, samt ekstrem luktesans.

Jeg gikk ned et par kilo i første trimester med førstemann pga kvalmen, ser ut til å gå den veien nå også. Så da er alt lov; har jeg lyst på noe spiser jeg det. Bedre med litt usunt enn ingenting.

Trøtt, kvalm, nesten ingen appetitt, ekstremt oppblåst og en del humørsvingninger. Og større og ømme bryster, samt ekstrem luktesans.

Jeg gikk ned et par kilo i første trimester med førstemann pga kvalmen, ser ut til å gå den veien nå også. Så da er alt lov; har jeg lyst på noe spiser jeg det. Bedre med litt usunt enn ingenting.

Enig! Tenker ikke sååå mye på hva jeg spiser egentlig.. spiser nå normalt vil jeg si..:rolleyes: Har jo begynnt med diverse tilskudd, og spiser kanskje litt mer frukt, men ellers ikke store forandringene. Jeg har selvfølgelig sluttet å røyke.. blir kvalm av røyk uansett.:happy119 Så skulle tro at apetitten økte også, sånn som den pleier, men det har den ikke gjort.. er jo så fordømra kvalm hele tiden, så er sikkert derfor :sick006Ellers er det faktisk 6 uker idag, og har veid meg. Har gått opp et kilo, men det er nok bare pupp det... :downtown:laughing005 hahaha! De har altså vokst så mye!!!! Trodde ikke det var mulig, men på en måned er de så store at ingen bh'er passer :happy118 Overgitt:P Sist jeg var gravid, ble de ikke sååå mye større før de hadde melk.. så tør ikke tenke på hvordan de blir til slutt.. morsomt for sambo da.. som bare ler av meg, og erter meg :smiley-angry026:laughing001 Slemmingen :P men men.. det er jo for en bra ting må man bare tenke :)

ÆÆH, hvordan legger du inn den "tickeren" din?:) Sånn at man får den nedtelleren?:) Får ikke tiiiil, som du ser :P haha

Her er det stikkinger i magen, kvalme, trøtthet og ømme pupper... Syns egentlig det holder;)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

ÆÆH, hvordan legger du inn den "tickeren" din?:) Sånn at man får den nedtelleren?:) Får ikke tiiiil, som du ser :P haha

Det finnes noen tråder om dette på forumet (ikke nødvendigvis under april-2016). Søk etter Lilypie eller ticker/nedteller :)

Back
Topp