Tidlige symptomer... aaau:O :P

Cat_0601

Andre møte med forumet
:dead: Kjenner en del av disse ifra første stund.. For meg er det ekstra gledelig, for det sies jo at da har man masse hormoner, og det er mindre sjangs for spontanabort. (Vi har prøvd i 1,5 år, og greide det nå på første pergo) :):smiley-bounce016

Rett før forventet mens ble jeg sliten.:dead:
Dagene etter forventet mens ble jeg svært svimmel.:schocked028
En uke etter forventet mens ble jeg kvaaaalm...:sick006
Nå etter 5+6 fikk jeg en fryyyktelig migrene. Har skikkelig migrene 1-2 ganger i året, så dette var vel en av dem kanskje:):stinkyfeet:
Ellers har jeg hatt ganske "følbare" menssmerter alle ukene.. blir litt nervøs jeg skal miste eller noe, siden det overhooooooodet ikke var sånn på det første svangerskapet jeg hadde. INGEN av disse.. tror jeg.. var jo ikke like planlagt da som denne gangen, og denne gangen har jeg kanskje kjent etter litt :p:rolleyes: Men dem sier jo det er normalt.. og da får jeg prøve å roe meg ned med at det er det :argue:argue
Ellers har puppene mine bare blitt større og større :downtown, vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av dem :crybaby2Neida, men de er dobbelt så store nå antakelig, og nye bh'er er vel neste steg. Tenkte aldri jeg skulle si det, men jeg hadde visst store nok pupper alikevel :whacky011

Uansett.. det var meg.. få høre hva dere opplever?:anyone:D
Gleder meg til å lese imorgen når jeg våkner.. helt knekt nå, så nå er det kveld:sleep002:sleep011:love7
Sov godt jenter :color

Jeg er litt kvalm, men heldigvis ikke som forrige gang (enda). Humøret svinger konstant, og samboeren mener det holder med to barn på grunn av det, da HAN ikke orker at jeg gjennomgår et svangerskap til. Jeg er mye sulten og spiser hele tiden føles det ut som. Jeg har så vonde og ømme pupper, at bare å se på dem er vondt. Oppblåstheten er her for fullt, og jeg ser ut som at jeg er halvveis i svangerskap.. Jeg er også hinsides trøtt, sovnet på sofaen i går kl 21, sov til 23, la meg og kunne sovet enda lenger enn til kl 6 hvis jeg ikke skulle på jobb.

For meg er dagene veldig ulike, men da med svimmelhet, sinna/ lettrørt, kvalme. Bruker seaband og klarer meg da gjennom jobbuka greit.

Jeg merker faktisk ikke noe til større eller ømme bryst, men det hadde jeg ikke forrige svangerskap heller.

Skal på tidlig ultralyd medio sept. Skal bli spennende å se hvem som bor i rugekassa :-)

Godt å høre at det ikke er bare meg :) Siden det er så annerledes denne gangen i fht.sist, tipper jeg at jeg har jente eller tvillinger i magen :P veeeldig tidlig å tippe, men blir spennende å se om man har rett :) Håper formen blir bra for oss alle snart :)

Tror egentlig ikke jeg har så mange symptomer. Men når jeg tenker etter så er jeg oftere sulten (har lysst på noe salt), løper mye på do, har murringer, NYSER i ett sett ;) svimler om jeg reiser meg raskt, litt småkvalm inni mellom :)

Og større pupper :P

Er mitt tredje svangerskap og tror jeg er nokså lik :)

Mye kvalm! Trett, svimmel, slapp.. Større pupper, halsbrann men ikke så ofte murringer nå lengre. Så føles som om at er i orden med huleboeren :D Men har fryktelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har særlig overskudd etter jobb til mine to barn :( <3

Jeg haaar så ømme pupper at det skulle ikke vært lov en gang.. Absolutt alt gjør vondt og jeg kan bare glemme å sove på magen :p Ellers murrer det innimellom, og stikker og drar noe voldsomt i livmora om jeg nyser eller hoster.. Ellers vet jeg ikke, føler jo på kroppen at mye er annerledes, men klarer ikke helt å sette fingeren på hva :p

Jeg har masse stikninger jeg og når jeg nyser, hoster, reiser meg osv.
Ellers er jeg ganske hormonell. Det var jeg ikke i de 2 første svangerskapene.

Enn så lenge bare ømme pupper og trøtt. Forrige svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og var enormt dårlig. Håper jeg slipper det! Foreløpig ikke kvalm i det hele tatt, som jo også er litt skremmende!

Enn så lenge bare ømme pupper og trøtt. Forrige svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og var enormt dårlig. Håper jeg slipper det! Foreløpig ikke kvalm i det hele tatt, som jo også er litt skremmende!
Hva fikk du de andre gangene da? :) Er så spent på om det er sant at man blir dårligere om man bærer jente eller tvillinger og sånt.. men er vel bevisst at det er det pr statistikk.. er vel ikke noen som kan si det med sikkerhet så klart :)

Hva fikk du de andre gangene da? :) Er så spent på om det er sant at man blir dårligere om man bærer jente eller tvillinger og sånt.. men er vel bevisst at det er det pr statistikk.. er vel ikke noen som kan si det med sikkerhet så klart :)
Gutt! Så lurer isåfall på hvor dårlig jeg hadde vært med jente ;-)

Hehehe! Ser den! :D er sikkert bare forskjellig fra person til person det der da:) Jaja, blir spennende for alle da:) Gøy at det er flere her inne som er ca like langt, så man kan følge med andre også :)

Hos meg har det stemt tidligere iallefall :) Så blir ikke overrasket hvis det blir jente denne gangen.

Veldig spennende! Har du en følelse da? Jeg er usikker, forrige gang hadde jeg en følelse av gutt helt fra starten av. Det kan såklart være tilfeldig :-) Har en venn som mener han tydelig kan se hvem som skal ha gutt og hvem som skal ha jente; jentene "stjeler" skjønnheten under svangerskapet, mens guttemammaene er freshere. Det henger kanskje på det med at jentemammaene ofte er dårligst :)

JEg er midt i en hormonkarusell uten like! Og det går utover ALLE rundt meg! Mye verre enn siste svangerskap..
Litt stikninger nederst i magen og i pupper, ellers er formen fin.
Forrige gang var jeg supertrøtt fra før jeg hadde positiv test. Men da og forholdsvis i god form. Det var da jente.

Veldig spennende! Har du en følelse da? Jeg er usikker, forrige gang hadde jeg en følelse av gutt helt fra starten av. Det kan såklart være tilfeldig :-) Har en venn som mener han tydelig kan se hvem som skal ha gutt og hvem som skal ha jente; jentene "stjeler" skjønnheten under svangerskapet, mens guttemammaene er freshere. Det henger kanskje på det med at jentemammaene ofte er dårligst :)
Har en følelse av jente, og hadde følelse av gutt sist; og da hadde jeg rett.. men hvem vet :) Man får bare vente og se :)

Spennende! Så om man er dårlig blir det jente kanskje?

Er ikke kvalm, men forferdelig trøtt. Og svimler fort. Og har ømme pupper. AU! Svært ømme, og så har de vokst en hel del. Har noen vonde stikninger i magen til tider, men regner med det er normale smerter som følger med i starten. Er også svært tørst, kan drikke glass på glass med vann :P

Middagslur, konstant sulten og ekstremt glemsk.. Japp, ingen tvil om at jeg er gravid :-)
Enda er jeg bare 5+2 så ikke kvalm eller vondt i puppene ennå, men sist kom det også senere.

Har murringer som kommer og går, ømme bryster (spesielt brystvortene) i hovedsak om kvelden. I tillegg har jeg veldig treg fordøyelse, så sliter med å komme på do, men spiser svisker :wtf: og da kommer det seg :) er ikke kvalm enda, som begynte tidligere forrige svangerskap. Men er veldig trøtt og hormonell :( er bare 5+5 enda

Back
Topp