Tidlige rier:/

Bkno5207662

Forelsket i forumet
Ble for en uke siden fløyet med helikopter til nærmeste sykehus med nyfødtintensiv grunnet begynnende rier:( livmorhalsen ble myk og ga etter fra innsiden. fikk lungemodningssprøyter for å forberede junior i tilfelle fødsel. Ble satt på riehemmende drypp i 2 døgn og måtte holde senga i 4 dager. Heldigvis ga riene seg og nå er det tilbake til de vanlige kynnerne. Fikk dra hjem rett før helgen nå. Så nå håper vi at han vil holde seg inni magen noen uker til. Fikk streng beskjed om å ta det helt med ro fremover. Og må på hyppige kontroller. Er det noen som har opplevd dette ?

Oi da, håper det har gitt seg nå og at du får slappe av i jula! Har ikke opplevd tidlige rier, men har født for tidlig. Håper du slipper unna det! Lykke til og god jul!

Huff da! Ble du sjekket for GBS? Viktig og utelukke dette. Sørg for at urinen blir dyrket!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Håper han holder seg i magen i flere uker. Ta det med ro og lykke til.
Klem

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk alle sammen! :) vi håper han holder seg i inni varmen en stund til. Så jeg får slite ut sofaen med god samvittighet.

Nei har ikke hørt om gbs. Men ble tatt utallige prøver av meg på sykehuset. Var ikke kommet svar på dem før vi reiste hjem. Regner med de hadde ringt om de fant noe. Eneste jeg hørte var noe om ketoner i urinen ? Og glukose. Har sv.diabetes og går på insulin.

God jul til dere alle :)

Hvor tidlig fødte du? Håper alt gikk bra! Takk og god jul :)

Fødte i uke 28, hadde mange komplikasjoner som de ikke forventet, så hun kommer nok til å få en grad av cp. Men du skal ikke være bekymret om du føder rundt uke 28, for da går det som regel veldig bra :)

Oi, så skummelt! Hvordan føler du deg nå?

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Føler meg mye bedre nå. Kynnere har jeg ofte, uregelmessige heldigvis.. Men i forrige uke var de regelmessige med 3 min mellomrom og varighet på 45 sekunder. Det var slitsomt og litt vondt.

Back
Topp