Tidlige morgener...

Minnelli

Juni12's gledesspreder
VIP
Ok, dette er IKKE en klage fra min side ;) Jeg er storfornøyd med at vi har fått det såpass mye bedre på nettene, så jeg klager ikke over at snuppa våkner kl 05.30. MEN det hadde jo vært godt om hun sov i alle fall en time lengre ;)

Noen som har noen gode tips for å forlenge natten med en time?

Hun legger seg vanligvis i 19 tiden. Om hun legger seg senere utgjør ikke dette noen forskjell. Har også testet i forhold til sen eller tidlig ettermiddagsdupp, men har ikke merket noen forskjell.

Skjønner deg godt! Vi har en liten morgenfugl her også. Hun våkner hver dag kl.05.00.

Skal prøve i en uke å se om det hjelper å gi henne pupp kl.06.00, i stede for med en gang hun våkner. Vi startet i dag :-) Da blir kanskje magen vant til å spise litt senere. Blir spennende å se om dette hjelper.

Skjønner deg godt! Vi har en liten morgenfugl her også. Hun våkner hver dag kl.05.00.

Skal prøve i en uke å se om det hjelper å gi henne pupp kl.06.00, i stede for med en gang hun våkner. Vi startet i dag :) Da blir kanskje magen vant til å spise litt senere. Blir spennende å se om dette hjelper.
Ja, det blir spennende å se :) Håper det hjelper da, for kl 0500 er jo umenneskelig tidlig :p Jeg har virkelig ingenting å klage over ser jeg ;)
Tror ikke at det vil ha noen innvirkning her, for hun får allerede mat en time etter at hun våkner..

Forstår du kunne tenkt deg en time lengre søvn ;) Alt som inneholder taller 5, uansett om det er 0500, 0530 eller 0546 er altfor tidlig synes jeg ;) hehe

Her legger hu seg kl 19.00 og står opp i 2 tiden for flaske og våkner kl 07.30 igjen :-)

Du har min medfølelse...her startet dagen kl 0532... :confused:
Prøvde å servere en flaske for å få ham til å sovne igjen, men han bare lo av meg!:P
Jeg klager ikke så lenge han sover rolig og greit på natta....men trøtt...JA!!!

Her er jo søvn blitt bedre på natta, om jeg tør å si! Han kan våkne en eller to ganger, får pupp en gang, men ja han våkner tidlig også, 5:30 eller 5:45 og vil ikke sove igjen nei..
Igår var jeg på "harrytur" og han sov i bilen på vei hjem fra 17-18, så han ville jo ikke sove kl 19, men jeg la han kl 20, og tenk deg at han sov til kl 6:30.. Jeg vet ikke om det er tilfeldig eller om det hjelper faktisk å legge han kl 20 i steden for 19..

5.30 er i tidligste laget ja! Har du prøvd å legge henne over sammen med deg da? Jeg henter alltid lillegutt på rommet sitt når han våkner i 6 tiden. Da henger han som en potetsekk over skuldra mi, og sovner med en gang jeg legger han ned på senga vår:) Men er jo ikke alle små som roer seg i foreldresengen. Han har jo vært mye oppi vår seng helt fra han bare var noen dager gammel, så sikkert derfor. Han sover gjerne videre til 7.30-7.45. Luksus!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har også en morgenfugl :)
Her er det vist morgen for han mellom 5-6. For meg er ikke dette aktuelt, så jeg jobber hardt med dette. Han får flaske når han våkner, så legger jeg han tilbake igjen. Da er det nok mye surr i senga, sutring, snakking og til slutt gråt. Da går jeg bort dytter i sutten klapper på rompa osv. Noen ganger har jeg fått han til å sovne igjen. Andre ganger ikke, men uansett her kommer han ikke opp før klokken 0700.. Jeg gjorde dette med størstemannen også og det er sjeldent han er våken før syv.
Noen ganger slår minstemann på stortrommen å sover helt til syv, desverre ikke ofte nok :p

Alt før 07 syns jeg er for tidlig :oops:
har du prøvd å gi flaske? Sist frøkna våknet 5.30 fikk hun flaske og sov to timer til ;)

Fryktlig tidlig ja:O om snuppa mi vokner før 6, er det NATT her:p det vil si jeg tar henne ikke ut av rommet før 6:) jeg håper resultatet av det blir at når jeg ikke tar henne med meg bet hun det er natt:p

Hos oss er det natta fram til klokka ringer 7.30, men det bryr ikke snuppa seg om. Opp en eller to ganger for mat hver natt. Enda ho får masse mat om dagen. Lurer på om ho er inne i en skikkelig vokseperiode.

Her er det storebror som våkner først. Men sjelden før seks iallefal. Da er det fortsatt natt her.
Men er ikke rart han våkner så tidlig innimellom, for når samboer skal følge i bhg så må han opp 6. Samme når jeg skal være på jobb 7.30 når den tid kommer igjen.

Stort sett sover han til 7. Frøkna kan sove lenger hvis jeg får lirka meg unna.

Her er det også tidlig på han i ukedagene. Er lys våken kl 6, og nå nytter det ikke å ta han inn til oss for da vil han herje:p Men han sovner kl 18 hver kveld så er ikke rart han er oppe tidlig. Han våkna først etter 5, 5 time i går kveld og var våken igjen 3 ganger etter det...

Her nekter æ å starte dagen før kl 6.30, men han våkner stort sett i 5-tida. Av og til funker det å bare gi smokk og stikke handa innimellom sprinklan på senga, nån gang ikke. Da får han komme oppi senga mi og sove litt der, for ut av soverommet går vi ikke før 6.30 ;)

Back
Topp