tidlige kynnere

lille<3

Blir kjent med forumet
Er det flere som har opplevd/opplever kynnere tidlig? Er i uke 15 nå og det har blitt ille siste uka. Hatt påskeferie nå så mye mulighet til å slappe av men mektig spent på hvordan det blir med full fart på jobb igjen i morgen.

Har kjent kynnere siden uke 11. De har vært borte i flere uker, men kjenner nå igjen i uke 15.

Er 15+3 og tror jeg har hatt kynnere noen dager, i alle fall strammer livmora og særlig etter bevegelse. Kan ikke si for sikkert om det er det, er førstegangsfødende:)

Jeg og, men vet ikke om det er det eller ligamenssmerter? I dag tidlig strammet det noe innmari!!

Har hatt noen skikkelig ubehagelige kynnere på kvelden siste uken. 15+5 i dag. Men har hatt endel med de andre to også, så er ikke bekymret :) har begynt tidlig alle gangene, men har gått til termin med begge de andre.

Jeg hadde kynnere fra uke 15 i mitt svangerskap, og fra uke 25 var jeg inne til flere kontroller fordi føden trodde jeg hadde rier, siden de målte så sterkt på CTG.
Jeg fødte 37+0. :)

Ta ekstra magnesium, det mildner kynnerne litt, og hjelper også på kramper, urolige bein og treg mage. :)

Hatt kynnere i flere uker nå, prøver bare å tenke at det er normalt

Er uke 16+6

Har også kynnere, noen ganger blir de riktig så ubehagelige og jeg må legge meg eller sitte veldig komfortabelt for at det skal roe seg. Får de også når jeg ligger på magen så det er utelukket nå. Jordmor sa det er viktig å ta det med ro når de er så hyppige.. er sykemeldt og med et invalid bekken så kan egentlig ikke ta det mer med ro :)

Jeg har til tider noen "stramminger" der nede...de er ubehagelige. Regner med det er kynnere :rolleyes:

Lurer på om det er dette jeg og har fått, gjør i alle fall så pass vondt at jeg våkner om natten.. fikk det ganske tidlig, er bare 16+2 akkurat nå.

Merker en del når jeg har travle dager på jobben. Må sette meg ned for at der skal roe seg!

Fikk kynnere allered i uke 8. Så roet det seg etter uke 12, men nå har det startet på igjen. Er i uke 18 nå.

Har et par ubehagelig kynnere hver dag. Forventer mer etterhvert, så greit å bli vant med det ;)

Back
Topp