Tidlige kynnere i svangerskap nummer to?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg er i mitt andre svangerskap, og fikk kynnere for første gang i går 15 uker på vei. Kjente jeg ble litt redd. Magen ble hardere enn ellers og krampetrekning som jeg husker da jeg hadde det med først, men trodde ikke jeg fikk det før rundt uke 30 sist, men mulig jeg har glemt dette. Googlet og ser mange som får dette tidlig. Noen med like erfaringer?
 
Har hatt kynnere siden uke 11 tror jeg.. eller 12... Jordmor sa dette var helt normalt,så lenge de ikke ble vonde,eller varer lenge.. :) min andre..
 
Har hatt kynnere siden uke 11 tror jeg.. eller 12... Jordmor sa dette var helt normalt,så lenge de ikke ble vonde,eller varer lenge.. :) min andre..
Jeg har ikke vært hos jordmor for vi har ikke kommunejordmor for tida, men kan jo sikkert snakke med lege om dette også. Var ubehagelig og gikk over i løpet av 15 min. Eller sovnet fra det. Håper ikke det blir sånn hver dag! :eek:
 
Begynte tidligere hos meg med nr2, rundt uke 18-19 og som med deg, ca uke 30,med første :)
 
Har hatt siden uke 10 nå med nr 2. Slitsomt!
 
Uff :( Er det ofte du får det?
Ja er hver dag. Og ofte hvis jeg har gått mye eller vært aktiv [emoji85] eneste som hjelper er jo å roe ned.. Husker de kom ikke før jeg var 34 uker med nr 1.
 
Ja er hver dag. Og ofte hvis jeg har gått mye eller vært aktiv [emoji85] eneste som hjelper er jo å roe ned.. Husker de kom ikke før jeg var 34 uker med nr 1.
Har visst noe å se fram til :p
 
Har kynnere her også. Sjelden men iallefall en gang i løpet av dagen. Er litt over 12 uker nå og har nok hatt det i ett par uker alt. Ikke hver dag fra starten da. Hadde det fra ca uke 20 sist og da ganske hyppig.
 
Har kynnere her også. Sjelden men iallefall en gang i løpet av dagen. Er litt over 12 uker nå og har nok hatt det i ett par uker alt. Ikke hver dag fra starten da. Hadde det fra ca uke 20 sist og da ganske hyppig.

Tydelig at det fleste jeg har snakket med her og personlig sier at alle sånne vondter kommer tidligere neste svangerskap! :eek: Litt av samme følelse i kveld, men ikke så ille som i går.
 
Jepp, har kommet tidligere og tidligere for hvert svangerskap...
 
Tydelig at det fleste jeg har snakket med her og personlig sier at alle sånne vondter kommer tidligere neste svangerskap! :eek: Litt av samme følelse i kveld, men ikke så ille som i går.
Det kan virke slik med det meste ja! Men mine kynnere er ikke smertefulle da. Kjenner sammentrekninger og litt ubehag bare. Ikke værre enn de var første svangerskap.
 
Back
Topp