Tidlige "blødninger"

Håpfullemeg

Flørter med forumet
Hei
Har et spm til dere damer...
Jeg har opplevd "blødninger" på rugedag4-5-6 .
Samtidig har jeg hatt konstante mensenmurringer hele pp. Går på estradot og lutinus.
Blødningene er langt ifra en vanlig mens, men det kommer litt hver gang jeg tisser, og når jeg tørker meg. Det gir seg litt utover kvelden... går med bind, men der kommer det bare litt...
føler jeg har endel symptomer, men negativ test... men er jo bare på dag 6

Noen med liknende erfaringer her, hvor det har gått bra alikevel?

D kan være festeblødning.. Og Mens murringer hadde æ hele første trimester.. :) Så d e håp..
Festeblødning tror jeg ikke det er... det skulle visst skje iløpet av et par dager etter innsett. Og jeg imbiller meg at det er litt mindre og varer ikke så lenge?
Ja jeg har hatt murringer og vært støl hele tiden, men jeg er redd dette er pga lutinusen.
Jeg håper jo da, siden det ikke er snakk om så store blødninger som en vanlig lett mens... og jeg har kraftig når jeg har. Flate det opplegget her er jommen ikke enkelt altså
Tusen takk for svar;)

Festeblødning kommer vel ei uke etter.. Alt kommer jo an katti den fester sæ :) Men man kan blø og få Mens murringer av lutinus også. Gjerne når man setter tabletten så kan man skrape litt og lutinus gjør ting litt skjørere..

Festeblødning kommer vel ei uke etter.. Alt kommer jo an katti den fester sæ :) Men man kan blø og få Mens murringer av lutinus også. Gjerne når man setter tabletten så kan man skrape litt og lutinus gjør ting litt skjørere..
Jeg satte inn et mangedelt blastocyst , så lege sa det ikke ville ta lang tid ser du:). Par dager sa han da.
Ja, jeg håper jo virkelig på at det er denne hersens lutinusen som erårsaken da.
Hadde vært lykke om jeg snart fikk 2 blå❤️
34, og ingen barn fra før...

Vi satser på at den festa sæ sent.. ;) Æ var 38 når æ fikk første.. Nu prøver vi søsken..

Hadde du mange forsøk?
Jeg er på 1.fryseforsøk , mislykket fersk bak meg...
det som er litt kinkig, er at det er for tidlig til mens å være, (progesteronen skal jo også forsinke denne)
-og for langvarig til festeblødning å være.
Det er langtfra min vanlige menstruasjon, men synes det varte lenge.( spottet/småblødninger i 4 dager)
Og jeg vet jo neimen ikke hvor grensen går heller

2.ferskforsøk ble vi gravide. Har aldri klart å få noe frys.. Eller nu den siste forsøket ble d totalfrys. 17 egg ut og kun 2 i frys.. Men d e 2 mere enn noen gang.. Vi satser på at d e ufarlig spotting.. ;)

2.ferskforsøk ble vi gravide. Har aldri klart å få noe frys.. Eller nu den siste forsøket ble d totalfrys. 17 egg ut og kun 2 i frys.. Men d e 2 mere enn noen gang.. Vi satser på at d e ufarlig spotting.. ;)

Ahh:) jeg fikk heldigvis 4 på frys, (3 igjen)
Det er ganske deilig å få litt på frys altså❤️ Det er liksom bonus
Ja je lever i håpet på at den er ufarlig, så får jeg prøve ta skuffelsen mår den kommer
Men den Lurinusen, kan du få billig av meg...
maken til symptomluring altså
Håpe det klaffer med søskenforsøk nå da❤️

Back
Topp