Tidlige bekkenplager :(

werana

Elsker forumet
Er i dag 5+4 og har de siste tre dagene kjent smerter fra bekken. Jeg var veldig plaget når jeg var gravid med gutt født nov-10. Når folk har spurt meg hvordan bekkenløsning føltes har jeg i det siste ikke kunnet svare på det (man glemmer fort mann!) men nå kan jeg virkelig huske hvordan det var :(
Flere som kjenner til dette? ufattelig seigt å bli rammet så tidlig, sist fikk jeg det når jeg var 11 uker....

Fikk også tidlig med førstemann for fem år siden, og da jeg var gravid i fjor kjente jeg det allerede i uke 6 (5+noe).
Kjenner det noe nå og, er 7+0 i dag, kjenner det spesielt mot kvelden.

Termin 9/2-14 <3
En gutt og en bonusjente f. 07
Innlegg sendt fra appen :)

Jauda... Velkjent fenomen hos meg... Værre for hver gang... Hvis jeg ikke sitter i rullestol i uke 38, så er det er mirakel... Men nå er jeg staere en fanden selv... Skal klare alt selv...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde store problemer med bekkenet med førstemann, endte med kronisk senebetennelse i bekkenleddene :/
Gikk en del til behandling under graviditeten og etterpå - ble litt bedre..
Da jeg ble gravid med nr 2 ble det fort værre igjen og har enda ikke godt skikkelig over
Så kjenner at det verker en del ja.. tenkte å bestille time til fysio - det hjelper i hvertfall en del på meg

Dere som kjenner det nå, hvordan kjennes det ut? Jeg lurer på om jeg begynner å merke noe... Gjør vondt nedover i rumpa, kjennes litt ut som om jeg er støl, men jeg er ikke det heller. Det er på en måte innenfor musklene.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Jeg kjenner det når jeg går mye eller beveger meg mye, da er det ikke noe annet enn å ligge å slappe av. De sier det hjelper å gå litt, men for meg så er det bare tull, det blir bare verre ;( gikk hos fysio, det hjalp litt ;)

Mine smerter er ikke så ille enda, men sist begynte det for fullt når jeg var 12 uker ca og fra 6mnd begynte jeg å gå med krykker. Så dabbet det av mot slutten. Helt forferdelig vondt :(

Back
Topp