Tidlig våken

Babysjuk92

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Septemberlykke 2021
Flere enn meg som våkner veldig tidlig? Jeg er alltid trøtt på kvelden og kan legge meg både klokka 22 og 01, men uansett hva så våkner jeg så tidlig. Lys våken i 6-7 tida og jeg pleier alltid å sove til minst 10 når jeg har fri. Rare kroppen [emoji85]

Samme her [emoji85] våkner før Ibo [emoji86]

Jeg våkner og må på do, tenker litt og sovner til 11 stort sett. Myye lenger enn jeg pleier. Men er i Spania og blir nok sliten av solen, og aircondition er deilig å sove i, selvom jeg er varm hele tiden....

Godt det ikke bare er meg! Men til gjengjeld er det eneste "symptomet" jeg har på at noe er annerledes, så får "nyte" det så lenge [emoji23]

Våkner tidlig uansett om jeg ikke er uthvilt. Jeg blir aldri uthvilt. Dette har vært også før jeg ble gravid :)

Våkner også veldig tidlig, og jeg er veldig glad i å sove - kan sove til 11. Nå våkner jeg til og med før dattern min, og hun sover gjerne til 10.. [emoji30]

Jeg våkner hver natt kl 3-4.. sovner igjen da. Men hver morgen jeg våkner og kan sove lenger får jeg ikke sove, uansett hvor trøtt jeg er.

Jeg er a-menneske fra før altså, men jeg har alltid kunnet sovne litt igjen alikevel :)

Våkner hver dag kl 7.50. Helt sykt. Kan faktisk stille klokka etter meg:) jeg er vanligvis ikke a- menneske. Er heller langt uti alfabetet.:smug: Før kunne jeg fint sove til både 11 og 12.. men nå går det ikke mer. Har 2 gutter som liker å sove lenge når dem kan, så dette et faktisk mer plagsomt enn kvalmen :banghead:

Jeg også våkner grytidlig, liksom jeg kunne sove til 9 hver dag (hjemmeværende/selvstendig næringsdrivende men nå våkner jeg 6-7.30 senest hver dag! Trenger dog en time eller to midt på dagen, faktisk...
er ganske deilig å kjenne kroppen jobbe på en helt annen måte enn før [emoji173]️

Jeg og våkner i 4-tiden for å gå på do... og da er jeg lys våken. Har greid å sovne igjen frem til nå, men blir kanskje krevende når jeg må på jobb!

Våkner i 4-tiden og da er det gjort. Frustrerende og slitsomt.

Våkner tidlig jeg også.. og ligger våken lenge før jeg sovner igjen. Gruer meg til jobb, for da sovner jeg jo ikke igjen før vekkerklokka ringer [emoji30]

Jeg våkner også veldig tidlig rundt kl. 5:30 selv om jeg ikke legger meg veldig tidlig ( 12-01 tiden).

Back
Topp