Tidlig våken!!!

MamaJane

Betatt av forumet
Heia... 

Har en liten gutt så sover dårlig om natten fra 2-3 tiden.. våken omtrent hver time og klokken 6 er han lys våken.. klarer å dra det te kl 7, men ikke lengre.. blir sååååå trøtt!! 

Andre??? :)

Lurer på å flytte gutten på eget rom, så kan han ligge å snakke og kose seg :) 

Vi hadde det litt sånn med stoersnupp. Hun er en morgenfugl og jeg har egentlig ingen tips jeg altså. Plutselig føltes det som luksus å kunne sove til 7 for som regel våkner hun rundt 6. Det har blitt litt bedre nå etter at hun ble 2 år da :P

Min gutt våkner alltid klokken 6 han, da ligger han å skravler å ler, men vi står aldri opp før kl 8, hehe. Ligger å ser på uroen sin, dupper litt av, spiser litt osv.
Er så sykt trøtt om morningen, men tenker at sånn er det nå bare :-)

legoline skrev:
Heia... 

Har en liten gutt så sover dårlig om natten fra 2-3 tiden.. våken omtrent hver time og klokken 6 er han lys våken.. klarer å dra det te kl 7, men ikke lengre.. blir sååååå trøtt!! 

Andre??? :)

Lurer på å flytte gutten på eget rom, så kan han ligge å snakke og kose seg :) 

Huff da.. jeg er supersliten, og poden min sover innimellom slagene..så jeg skjønner du er trøtt, ja ;-)

Har du mulighet for å flytte ham, burde du prøve det. Jeg hadde gjort det, men vi har ikke plass.
Men min lille sovnet greit etter hvert måltid til ca 08. Rundt da er det morgen :-) Er glad for det., altså, for han ammes to-tre ganger per natt ennå (mellom 00 og 06).

Jeg merker at jeg aller trøttest da vi skal stå opp, uansett når det er. Er liksom mer våken når jeg vet jeg skal sove mer etterpå. Rart hvordan det kan være..

ja mi har begynt å bli sånn no. ho som alltid har vært så flink å sove om natten tidligere. håper at det bare er en fase. ho kan ligge å snakke med seg selv i over en time i tre tiden for så å sovne igjen og så våkner ho hver time mellom der. har begynt å ta ho opp i sengen vårda sovner ho enten oppå meg eller inntill puppen bare for å få litt ekstra søvn. men klarer sjeldent å dra det til lenger en åtte.

Back
Topp