Tidlig Våken

Ulve~Mamma

Elsker forumet
Noen andre som har fått en annen døgnrytme?

Jeg våkner nå hver morgen rundt 7 tiden av meg selv! Og det er så rart, for jeg er skikkelig B-menneske, og sover helst til 12 har jeg muligheten. Men nå må jeg liksom tvinge meg selv til å sove så lenge! Jeg skylder på graviditeten :P

Men hvorfor er det slik??

Vet ikke hvorfor [;)] men det blir som regel sånn, husker det ble slik til meg med førstemann også. Men det er bare positivt, for man blir absolutt ikke bortskjemt med å kunne sove lenge når den nye sjefen i huset er kommet [;)]

Hehe, nei man blir vel ikke det :P

Derfor kanskje jeg har lyst å utnytte sovehjertet mitt så lenge jeg kan?

Det er litt det samme med tissing om natta og eg har en tendens til å våkne enda lettere en vanlig av ting, det er hormonelt og kroppens sin måte å kunne forbrede seg på lille gullet når den kommer for da må du og våkne til alle døgnens tider.. Uansett hvor trøtt du er[:D]

Akkurat samme her ja...i dag våknet jeg 7.30...men er deilig da...[:)]

Jeg sover også lettere som du sier rosarose! våkner av ingenting, og må faktisk stå opp midt i natta for å tisse nå :P

Er jo litt greit å stå opp så tidlig da, så får jeg gjort masse av det jeg skal tidlig på dagen og slipper å stresse! Så får jeg heller bare ta en ettermiddagslur :)

Jepp [;)]

Hehe, ja har det sånn ,jeg og. Må opp om natten og våkner sånn i 7-halv åtte tiden og får ikke sove mer... rart det der åssen ting endrer seg...

Bah, jeg har det også sånn.. Først vokner jeg i 6 tiden av at jeg må på do, så sovner jeg igjenn, og våkner rndt 7 eller 8[:-]
Er jo deilig på en måte.. Men jeg er B menneske, og så synes jeg det er greit å få sovet bort starten på dagen.. Blir kjedelig å sitte hjemme alene hele dagen[&o]

Jeg la ut ett innlegg om akkurat dette for en tid tilbake.. er helt utrolig.. Jeg våkner mellom 6 og 8 hver eneste dag! Og jeg som er det største b-mennesket som går i to sko [:D] Velger å tro det er en måte å forberede oss på å stå tidlig opp!

Jeg var også en sånn som kunne sove halve dagen, men nå etter jeg har kommet et godt stykke inn i graviditeten så våkner jeg tidlig hver eneste dag

Back
Topp