Tidlig utvendig ultralyd

J_1990

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Noen som har tatt tidlig utvendig ultralyd?:)

Skal ha en utvendig ultralyd imorgen, da er jeg 6+6. Den legen har ikke innvendig dessverre. Håper bare han ser noe. Jeg har bakovervendt livmor i tillegg så kan kanskje være verre å se noe da?

Jeg tok en innvendig ultralyd 6+1 og da så alt bra ut men jeg har hatt flere småblødninger idag og MÅ se om lille enda har det bra der inne og eneste timen jeg kunne få på så kort varsel er utvendig ultralyd :shifty:

Sniker

Mener gyn prøvde utvendig og innvendig ved 6+0 sist. Ved 9+0 var det like gode bilder på begge deler

Jeg var på Tul i dag, trodde jeg var 6+3. Jordmor tok utvendig:)
Men var visst en uke lenger da.. :bookworm:

Tidligere har jeg tatt utvendig :) Så nesten like godt på de, men fikk finere bilder på innvendig. Tok innvendig i dag :happy:

Jeg var på Tul i dag, trodde jeg var 6+3. Jordmor tok utvendig:)
Men var visst en uke lenger da.. :bookworm:
Så herlig ❤️ Gratulerer. Vil helst unngå innvendig, har time neste uke, men Har food mage så vet ikke om det går.

Noen som har tatt tidlig utvendig ultralyd?:)

Skal ha en utvendig ultralyd imorgen, da er jeg 6+6. Den legen har ikke innvendig dessverre. Håper bare han ser noe. Jeg har bakovervendt livmor i tillegg så kan kanskje være verre å se noe da?

Jeg tok en innvendig ultralyd 6+1 og da så alt bra ut men jeg har hatt flere småblødninger idag og MÅ se om lille enda har det bra der inne og eneste timen jeg kunne få på så kort varsel er utvendig ultralyd :shifty:
Masse lykke til imorra ❤️❤️❤️

Masse lykke til i morgen! Håper du kan se noe❤️

Sniker..

Hos meg skapte tidlig utvendig ultralyd masse bekymringer for meg. Tok i uke 7+0 og legen fant ikke noe som helst. Kostet på meg en privat time og fant da et hjerte 7+2 ved innvendig ultralyd. Denne gynekologen brukte aldri utvendig før uke 12, da tidligere kan føre til unødige bekymringer. Jeg har ikke så mye polstring på magen heller, så trodde jo legen skulle finne noe.

Hadde utvendig i uke 7, da var det såvidt man så noe. Har også bakovervendt livmor (om det har noe å si) :happy: hvis du er 6+6 kan det godt være de han se noe, men ikke bli redd om de ikke gjør det. Da venter du bare en ukes tid, og da skal du se alt er i orden. Lykke til! ikke vær bekymret før blødningene heller. Det er normalt. Har selv blødd litt, og alt er fint :happy:

Hei jenter! Da har jeg vært på ultralyd. Legen tok utvendig og han så veldig lite men vi så at hjertet slo ❤️ Og han hadde innvendig også! Trodde denne legen kun hadde utvendig men jaggu hadde han ikke begge deler og jeg fikk se det lille hjertet slå for fullt og den bittelille kroppen ❤️

Hei jenter! Da har jeg vært på ultralyd. Legen tok utvendig og han så veldig lite men vi så at hjertet slo ❤️ Og han hadde innvendig også! Trodde denne legen kun hadde utvendig men jaggu hadde han ikke begge deler og jeg fikk se det lille hjertet slå for fullt og den bittelille kroppen ❤️

Å så fantstisk! Det må være litt av en følelse! Gratulerer! :-)

Å, så godt å høre!❤️ Vet du hva du ble målt til nå?

Å, så godt å høre!❤️ Vet du hva du ble målt til nå?

Det sa han ingenting om. Tror ikke han målte. Han sa bare at alt så fint ut.
Skal på en ultralyd på sykehuset 8 november og da regner jeg med jeg får vite mer sikkert ❤️

Tok utvendig både 6+3 og 7+6 å det var vist ikke noe problem å se noen av gangene :)

Back
Topp