Tidlig ute

Ijea

Glad i forumet
image.jpeg
(Bildet er lånt fra nett)
Er bare 5+2 men må allerede i gang med strikk på buksene :p Litt flaut, men fy fader å herlig å slippe å føle at buksene kveler deg!

Man er jo så oppblåst at det er deilig med noe som ikke strammer. Tenker å kjøpe meg en gravid tights etter helga for alt strammer over magen :)

Jeg kommer til å bo i store genserer og strikkekjoler + tights og strømpebukser tenker jeg! Har bare kjempetighte jeans som jeg slet med å få på meg av bare noen ekstra julekg :p

Jeg pleier å gå i klær som sitter godt på fasongen min, så jeg er litt spent på om folk merker det når jeg plutselig begynner å ha på litt mer flagrende klær :P Har ikke prøvd på meg jeansene mine siden jeg fant ut at jeg er gravid, men tror nok de sitter bra en stund enda!

Jeg pleier å gå i klær som sitter godt på fasongen min, så jeg er litt spent på om folk merker det når jeg plutselig begynner å ha på litt mer flagrende klær :p Har ikke prøvd på meg jeansene mine siden jeg fant ut at jeg er gravid, men tror nok de sitter bra en stund enda!
Jeg går også alltid i figurnære kjoler på jobb, men nå tror jeg at jeg sliter fremover! Må i alle fall komme meg hjem fra jobb innen kl 16, for etter det ser jeg ut som at jeg er 4 mnd på vei (minimum)! Har heldigvis mye stretch i jeansene mine sånn at de passer nok en stund enda, men jeg går aldri i bukse på jobb så dessverre ingen løsning for ville blitt kommentarer på det også! Og synes nesten jeg ser enda mer gravid ut i posete klær! :bag: Jaja, elsker jo egentlig bollemagen - ihvertfall det som er inni den! :Heartpink

Back
Topp