Tidlig ute ?

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Da ligger barnevognen i bagasjerommet, sengen er montert og klar på soverommet vårt (mangler madrass og sengetøy) og barnestolen står på gjesterommet/barnerommet :)

Barnevognen kjøpte vi brukt for 1500,-.... Den ser nesten ny ut og alt funker helt flott, selv om den er fra 2004....
Seng fikk vi gratis som jeg skrev i et tidligere innlegg og bilstol fikk vi på salg for 869,- (bilstol og base)

Føler at jeg er litt tidlig ute, men er helt fantastisk å ha det i hus.... Gleder meg så enormt mye til den lille kommer... Å på mandag har vi Ultralyd :D

Vi er også tidlig ute! Her mangler vi vel kun å vaske klær;-)

Litt tidlig ute etter min mening da. Men jeg er jo heller den som er seint ute igjen!:-) koser meg med sånn ting på slutten!:-) for å få tiden til å gå!!!

Vi har alt vi trenger vi også, men det er jo fordi vi har alt etter storebror! Har ikke kjøpt noen ting til knerten ennå!

har alt fra før vi :-) har jo alt etter søstrene :-) bortsett fra klær hvis det er gutt selfølgelig, men da får vi heldigvis låne av venner og familie.

tidlig ute ja, men hvorfor ikke? :-) greit å være ferdig med det man kan!
selv har vi ikke begynt med noe som helst :-p

Tidlig ute vi også, barnevogn står klar på gangen. I går kjøpte vi barneseng med tilbehør, stellebord og lekegrind. Alt klart til å bli montert i dag :p Syntes det er koselig å få det opp jeg da. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

her kjøper vi i det tempo pengene tilsier det :) så hittil bare litt klær og vugge og sprinkelseng innkjøpt. vogn og sete blir helt sikkert kjøpt brukt! ser oss litt omkring nå

så flinke dere er!! :) vi venter til begynnelsen av august når vi flytter i nytt hus:)

Back
Topp