Tidlig ute?

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Har egentlig skjønnt fra begyndelsen at Theo er tidelig ute med det meste. Han har nok arvet det fra faren sin som gikk når han var 10 mnd. Men nesten så jeg tror at Theo muligens kommer til å gå tidligere! For her er det leenge siden har lærte seg å krabbe, han reiste seg opp første gang når han var 6 mnd, og nå går han rundt alle bord og benker som er lave nok så lenge han får holde seg i dem!

Har en nevø som gjorde akkurat det samme noen uker før han begynte å gå, men han var over 1 år, så da ligger vel forholdene litt mer til rette for det. Men det blir spennende å se om han akkurat klarer å slå pappan sin.. For han har vel arvet konkurranseinnstinktet òg tipper jeg ;)

Oi så spennende! Blir artig å følge med på :D

Her er ikke snuppa begynt å åle seg framover ennå, bare snurrer seg rundt og dytter seg bakover :)

*EnSolstråle* skrev:

Her er ikke snuppa begynt å åle seg framover ennå, bare snurrer seg rundt og dytter seg bakover :)

Det samme gjør vår lille godgutt også!! Stresser ikke med noenting vi! :)

varme skrev:
*EnSolstråle* skrev:

Det samme gjør vår lille godgutt også!! Stresser ikke med noenting vi! :)

Nei, det er ikke noe å stresse med! :) Utrolig mye mer travelt med en gang de beveger seg så mye! Savner litt å bare kunne legge han på gulvet for å løpe opp i 2. etg å fikse noe, eller bare kunne sitte i sofaen i mer enn 2 minutter i strekk mens han er våken ;)

Men det er utrolig kjekt og spennende også da! :)

Åhh, for en sprekingemoticon

Høres ut som eldstemann hos oss.. Han gikk når han var 9mnd og 1 uke.. TRAVELT!!! Han eide ikke vett, og brasa inn i alt han kunne gå på.. Han eide jo ikke dybdesyn f.eks så det ble mye knall og fall!

Håper minsten drøyer det litt lengre.. Han åler seg fram i stor fart, men reiser seg ikke enda :)

*EnSolstråle* skrev:

signerer denne :) her går det kun bakover og i ring :P hehe... men sååå gøy :D
Jeg gikk når jeg var 9 mnd, men har ingen tru på at snuppa her går om 1,5 mnd altså :P

Back
Topp