tidlig ute..

Iam

Forelsket i forumet
nå har prinsen min reist seg opp i knestående, å klare nesten å komma opp i sittestilling sjøl[:D]
flinkingen min [:D]
e det flere så e tidlig ute på gulvet?

Så morro[:D]

Storebror her var tidlig ute, satt selv, og reiste seg opp og stod selv (mens han holdt seg fast) da han var 6 mnd, og gikk mens vi holdt han i hånda da han var 8 mnd, slapp seg og gikk selv da han var 10 mnd...
Syns det var veldig tidlig, så jeg er glad tutta er litt treigere[:D] Hun gidder heller ikke krype, men ruller fra den ene siden til den andre siden av stua[;)]
Nyter den tiden hvor hun holder seg på bakkenivå[8D]

det har gått utrolig fort her.
han begynte tidlig med å løfta rompa i verå. så når han fikk med armene, så fant han ut av krabbingå[:)] i går reiste han seg opp ved hjelp av lekekassen. men om eg holde han i hendene når han ligge på magen, så klare han lett å reisa seg heilt opp. så e ikke så mye baby lenger. men kan ikke gjør så mye med det[:)] men det e nå litt kjekt o [:)]
men når det går fort med den første, så e det kansje litt godt at det går tregare med nr 2[;)]

Så morro[:D]

Storebror her var tidlig ute, satt selv, og reiste seg opp og stod selv, gikk langs bordet (mens han holdt seg fast) da han var 6 mnd, og gikk mens vi holdt han i hånda da han var 8 mnd, slapp seg og gikk selv da han var 9 mnd...

jøsses :) åjeg som trodde Mille var så kjapp med å ÅLE SEG rundt omkring på gulvet HAHA neidu der tok jeg feil gitt

emilian har brydd seg lite med å åla seg begynte nesten rett på krabbing.

men hu e jo flink som klare å åla seg frem [:)] for det e ikke så mange som har funne ut av det heller[:D]

her og reiser hun seg opp i kne stående ved hjelp av lekekassen....
åler seg har hun gjort en stund men kryper gjør hun ikke.....
Eldste gutten min var veldig tidlig og krøp når han var 4mnd og gikk når han var 9mnd og 3 dager
og jeg håper snuppa blir litt tregere enn han [:)][:)]

sterk jente då jo[;)]
ja håpe litt på at han drøye an litt med å begynna å gå. for da e de jo ikke mye babyer lenger[8|] 
men i den farten han har lert seg ting i det sista, så går han i mårå[8D]

Får håpe det ikke går så fort..... håper snuppa venter med å gå iallefall for det er ikke godt for ryggen og hoftene at de går for tidlig.

Back
Topp