tidlig ute med nr 2?????

Turbotekla

Gift med forumet
har du 2 veeeeeeeeeldig tette? isåfall hvor tette da???? og hvordan er det? orker du fler?

har 11 måneder mellom mine første 2. Var bare 20 da jeg fikk nummer to. Har allerede fått en til etter de to, og det går veldig fint. Vil iallfall ha 2 barn til[:D]

har 13 måneder mellom mine første 2. Var bare 21 da jeg fikk nummer to.har fått en til . Vil iallfall ha 2 barn til[:D]

har 2,men ikke så veldig tette i mine øyne da,heller passelig,ble gravid når nr.1 var 13mnd.[:)]
kunne ikke tenkt meg å hatt de tettere.[:)]

51 uker mellom 1 og 2

23 mnd mellom 2 og 3, gleder oss veldig.

Sånn som vi har det nå kunne jeg godt fortsatt med et par til etterpå....[:D]

Har rett over 19 mnd mellom mine 2 og det har gått veldig bra[:)] no er det en litt lenger pause før 3 mann blir planlagt

Ca 20 mnd mellom mine og for å si det sånn så skal jeg IKKE ha flere..da måtte jeg fått en garanti om at jeg fikk en enkel unge..hehe

Blir 20 mnd mellom mine, vet  ikke hvordan det vil bli. Men vet at det er slitsomt å gå gravid med en så liten knært. I tillegg var ikke min kropp kommet seg ordentlig etter forrige svangerskap, så jeg haR HATT MYE PLAGER..

Tja kanskje et barn til, men det blir en GOD stund til[:)][:)][:)]

Her er det 2 år og 7mnd mellom Emilie og Markus, så ikke så veldig tett.
Synes aldersforskjellen er toppers[:)]
Her har vi alltid ønsket oss 2 barn, så her planlegges ingen nr 3[:)]

Er 16 mnd mellom dem, alt går helt strålende, men vi skal ikke ha flere, er 22 nå [:)]

Jeg har 17mnd mellom de to eldste og fire år etter det fikk jeg nr. tre. Det har gått som en drøm og hadde vi hatt plass i hus og bil til flere så hadde det nok blitt hvertfall en til.[:D]

Tullene er det 16 måneder mellom kunne helt klart fått en til i morgen. Elsker gå gravid [:D]. Har litt lyst på 1 til. Men nå er spiralen inne. Har lyst til å vente en stund og planlegge litt. Veldig kos med lille ups jenta elsker henne over alt. Men spiral er genial bare ta den ut så er man fruktbar igjen når man selv ønsker [:D]

Mellom mine to eldste er det 3 1/2 år, altså ikke tett... [8D]
Det er 2 år mellom andre og tredje.... og hele 5 år til sistemann..... [:D]
Men har jo god hjelp i de største denne gangen da! [;)]
Syns det går veldig greit.. litt slitsomt når alle blir syke på en gang... [&:]

Men lysten på en til dukker opp både titt og ofte![:)]

Her blir det akkurat 2 år mellom mine (5 juli 06, og termin nå 8 juli 08)

Back
Topp