Tidlig ultralyd??

Spm er vel hva du mener med alt?
Men du kan ta UL i uke 6-7 for å se et bankende hjerte feks[:)]

ok, var hjertet jeg tenkte på. For er vel det de kan se tidlig. Kunne tenkt meg tidlig ul siden jeg mistet for ikke så lenge side. Tar kontakt med lege om det?

ORIGINAL: Adelina

ok, var hjertet jeg tenkte på. For er vel det de kan se tidlig. Kunne tenkt meg tidlig ul siden jeg mistet for ikke så lenge side. Tar kontakt med lege om det?

Ok, da går det fint med uke 6-7[:)] Tror du må ta kontakt med lege ja. Legen kan være vrang veit jeg av erfaring, men du har en "fordel" siden du har mista før. Er mest tidlig UL på sykehuset de er vrange på, pga at det er stor pågang. Men der er mange private klinikker som tilbyr UL da. Man må betale litt, er ikke sikker på hvor mye, men om du får henvisning av lege så blir det billigere[:)] Du kan få henvisning til en privat klinikk lettere enn til sykehuset har jeg oppfatta[:)]

Da skal jeg høre med legen til uka.. Ser jeg hjertet slå blir jeg nok mindre bekymra.. er så kjipt å miste. men har inntrykk at mange gjør det dessverre.

Skjønner deg godt, skal puste letta ut jeg også om jeg får se et hjerte slå[:)]
Hør med legen du, så håper jeg du får en UL så du kan slippe å bekymre deg mer enn nødvendig[:)]

Jeg blar gjerne opp en 500 lapp for å se et bankende hjerte ja. Har mistet før, så for meg er det et must. Har selv fått ul i uke 8, men det er pga at jeg har vært igjennom prøverør på riksen, og der er det uke 8 de helst vil se ul resultater fra. 

Tror de kan se om det liv, men er det ikke sånn at hjerte begynner først å banke i uke 8?

Back
Topp