Tidlig ultralyd

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Hvor tidlig kan man se hjertet slå ved ultralyd?

ORIGINAL: Embrik`s mam

jeg var da jeg var ca 7 uker på vei og så hjertet

Takk for svar [:)]

jeg var nesten 7 uker da jeg var, å hjerte slo som bare det[:)]

Jeg var på ul når jeg var 6+4 og da så vi hjerte som slo.[:)]

Herregud, helt utrolig at det slår så tidlig [:)]

vi var i uke 9. så veldig godt hjertet (utvendig ul)
det du skal vite hvis du går for tidlig på ul, er at det er vanskeligere dess tidligere du går, å se hjertet på ul, og hvis de ikke finner det første gangen, kan det bli litt av en helvetesuke for dge å vente til neste ul.. men du får kanskje mange ul siden det er pergo eller??
uansett: gratulerer såååå mye med den lille i magen!! har ei venninne som skal sette inn egg på onsdag, eg ca døøør av spenning[:)][:)][:)]

Jeg så det banke i uke 5 + 3[:)]

Jeg mener å huske at hjertet begynner å slå i uke 6 eller noe sånt... Jeg så dem iallefall ved 7 fullgåtte uker.

Jeg så de i uke 8+4 [:D]

Jeg så det 7+4

ORIGINAL: idama

jeg var nesten 7 uker da jeg var, å hjerte slo som bare det[:)]

ORIGINAL: Tamiria

Jeg var på ul når jeg var 6+4 og da så vi hjerte som slo.[:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

vi var i uke 9. så veldig godt hjertet (utvendig ul)
det du skal vite hvis du går for tidlig på ul, er at det er vanskeligere dess tidligere du går, å se hjertet på ul, og hvis de ikke finner det første gangen, kan det bli litt av en helvetesuke for dge å vente til neste ul.. men du får kanskje mange ul siden det er pergo eller??
uansett: gratulerer såååå mye med den lille i magen!! har ei venninne som skal sette inn egg på onsdag, eg ca døøør av spenning[:)][:)][:)]

Jeg tror ikke jeg får noen ul i det hele tatt, har hatt noe dårlig oppfølging fra min gyn så forventer egentlig ikke noe mer fra henne. Så blir til at vi bestiller privat og betaler selv!
Tusen takk [:)] Så spennende med venninna di, håper det lykkes for henne [:)]

Takk for svar jenter! Da blir det nok ul i uke 7 + noen dager [:)] 

Back
Topp