Tidlig ultralyd

Cristina

Flørter med forumet
Hvor mange uker er dere på vei når dere har tidlig ultralyd? Evt hvor mange uker har dere vært på vei første gang dere var på ultralyd, hvis dere har vært gravid før. Noen vet sikkert fra før av at jeg har slitt med litt småblødninger (brunt) de siste dagene så er så bekymret. Fikk ultralyd på mandag. Flo-appen sier 6 uker men usikker. Jordmor kjente på magen min og lyttet til hjerteslag på torsdag, men hun sa også at hun forventet å ikke høre noe. Er det stor risiko for å ikke få noen som helst bekreftelse/svar på mandag tror dere? ❤️
 
Forrige gang var jeg 7+5 første TUL. Denne gangen velger jeg å ta første 8+1. Mener å huske at man ikke kan se hjerteslag før tidligst 6+0.
Håper du får se hjerteslag og blir beroliget ❤️
 
Forrige svangerskap var jeg 8+5. Fikk se en liten bamsebums og hjerteslag.
Denne gangen skal jeg i uke 7+2. De anbefaler vel å være fullgåtte 6 uker, for å kunne se hjerteslag/høre hjertelyd :Heartred
 
Har vært 6+5 sist gang, og denne gang skal jeg 6+5. Med første var jeg 8-9 uker. (Fant ut veldig sent at jeg var gravid).
 
Har vært 6+5 sist gang, og denne gang skal jeg 6+5. Med første var jeg 8-9 uker. (Fant ut veldig sent at jeg var gravid).
Hva fikk du ut av det når du var 6+5? ❤️ Fikk du høre hjertet slå eller så du noe? Jeg er det på mandag (hvis det stemmer da ut i fra FLO). Pjoh, ble litt lettet nå ❤️
 
Jeg tok blodprøve i dag pga brunt blod. Kramper nederst i magen som ikke blir helt borte. Tar ny blodprøve mandag igjen, også ultralyd til fredag.
 
Hva fikk du ut av det når du var 6+5? ❤️ Fikk du høre hjertet slå eller så du noe? Jeg er det på mandag (hvis det stemmer da ut i fra FLO). Pjoh, ble litt lettet nå ❤️
Ja fikk se og høre hjerte slå begge ganger. :love017 vet hvor langt jeg er på vei derfor bestilte jeg såpass tidlig.
 
8+3. Fikk se hjerte som slår, men legen ville ikke slå lyden på fordi det blir for varmt for fosteret, sa hun. Neste tidlig ultralyd blir mellom uke 11-13.
 
5+2.

Tok digital test 29/9 som viste 2-3 uker, og tok idag og den viste 1-2….
Såpass. Jeg har alt for lite kunnskaper om noe som helst siden dette er første gangen. Jeg fikk 1-2 uker da jeg tok test og har ikke turt å ta ny. Var det derfor du nå var og tok blodprøver? Hvilken mengde og varighet av blødning har du? Uff så vondt å høre, krysser virkelig alt jeg har for både deg og meg ❤️
 
Back
Topp