Tidlig ultralyd

Emilia

Flørter med forumet
Er det noen som har bestilt tidlig ultralyd? Det er kanskje veldig tidlig, men i og med at det snart er sommerferie og vanskelig å få time pga ferie, så bestilte jeg forrige uke. Det blir privat for min del og i uke 8.
 
Blitt henvist av fastlegen til privat gynekolog, fått time når jeg er ca 7+0.
Hadde tenkt til å bestille til rundt uke 7/8, det var helt supert:)
 
Ringte og forhørte meg om tidlig ultralyd på privatklinikk, fikk 6+2, synest selv det er litt vel tidlig men hun på telefonen sa det var innafor.. så hørte bar på henne, så 11 dager igjen, ganske spent :)
 
Kan man få henvisning fra fastlege for å ta tidlig ultralyd? (Den som er fra uke 6+0 privat) ❤️
Og hvorfor trenger man henvisning, blir det billigere?
 
Skal prate med fastlege neste uke om henvisning ca 6+2! Har hatt litt blodig utflod den siste uka, testene stiger men må få bekreftet at det sitter der det skal, jobber offshore og reiser 6+3 å vil ikke sitte der ute om det skulle være exu eller noe galt❤️
 
Fått time når jeg er 13+1. forrige svangerskap gikk plettfritt så føler ikke for å ta en ekstra før det :love017
 
Har bestilt privat til jeg er 7+3 bare for å se om det er noe der. Ikke vært i kontakt med primærlege enda.
 
Har fått legetime 26. juli. Fastlegen min har ultralydapparat, så jeg regner med å få ultralyd da ❤️
 
Back
Topp