Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Når er det vanlig å ha den? Er det uke 7(uke 6+++) eller uke 8(uke 7+++)?
Jeg får vel vite det i morgen men veldig spent.
Jeg får vel vite det i morgen men veldig spent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok jeg har 2 timer reise vei så vil forsikre meg om at vi vil se noe så skal høre om vi kan vente så lenge som mulig.Jeg har fått time når jeg er 6+5. Hun nevnte på telefon at de helst venter til 7+0, men var ikke noe ledig da. Så hun satser på at vi får se et bankende hjerte da
Ok. Jeg tilhører hausken. Så veldig spent på å høre når ultralyd blir. Jeg håper vi kan vente til bortimot uke 8Både Hausken og OLGA i St. Petersburg anbefaler tidleg ultralyd tidlegast frå veke 7+0. Masse lykke til!
På Riksen er praksisen å ha første TUL rundt 8+0, mener jeg på.Ok. Jeg tilhører hausken. Så veldig spent på å høre når ultralyd blir. Jeg håper vi kan vente til bortimot uke 8
Jeg tenkte ta en ultralyd rundt uke 11/12 også på lokal sykehuset hvor jeg tok utredning. Men må man betale for det eller er det gratis om man er gravid?7+0 er ok! Vi tok da og fikk se et bankende hjerte. Men vanskelig å måle nøyaktig så tidlig, så vær forberedt på at det kan være litt avvik i hvor langt de måler deg til uten at det er noe å bekymre seg for!
Jeg har tatt ul privat ved 9+1 og 12+0 grunnet blødninger. Fikk også en offentlig 14+0, men dette er det ikke alle som får tilbud om da tilbudet om tidlig ultralyd ikke er helt oppe og går enda. Du må nesten høre med fosterdiagnostikk ved sykehuset ditt tror jeg. Avdelingene for assistert befruktning tilbyr neppe noe annet enn å bekrefte svangerskap etter IVF ved 7-8 uker.Jeg tenkte ta en ultralyd rundt uke 11/12 også på lokal sykehuset hvor jeg tok utredning. Men må man betale for det eller er det gratis om man er gravid?