Tidlig ultralyd

Bkno8990962

Første møte med forumet
Jeg var på tidig ultralyd i uke 13+1 og der fikk vi vite at det er kanskje det er ei jente som gjemme seg i magen, men hun som utføre ultralyd var ikke %sikker
Vi vite nå spent til ordinære ultralyd i uke 19
Mitt spm er. Er det noen som fått vite kjønn på barnet så tidig og fikk bekreftet samme kjønn på ordinære ultralyd?
 
På UL i uke 12 mente jordmor at jeg har en gutt i magen. Skal på OUL om 3 dager, blir spennende å se om det stemmer
 
Det stemte hos oss forrige gang, så er spent om det stemmer nå også :)
 
Mener jeg var rundt den tiden med nr 1 og det stemte. Med nr to gikk jeg tidligere på ul, og denne gang rundt uke 12 men vil ikke vite kjønn.

har ikke vist det med noen av barna, men med nr to skrev hun det på en lapp til meg. Men utførte ul i et annet land så kansje mer vanlig å fortelle kjønn tidligere der det vett jeg ikke
 
Fikk vite kjønn 12+5, fikk bekreftet 15+2. Men det betyr ikke at alle som får vite det i uke 12ish får vite riktig. Det kommer helt an på personen som utfører ultralyden og erfaringen de har, i tillegg til at man kan bli lurt så tidlig. Lykke til på OUL :)
 
Fikk beskjed om gutt på TUL og de trodde det på OUL. Men måtte tilbake uken etter for han nektet å snu seg 3 gang så ble det bekreftet at det hun sa på TUL stemte ❤️
 
Back
Topp