Tidlig ultralyd?

H_7392

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
Noen som har booket eller planlagt? I såfall hvilken uke tenker dere å gjøre det? :-)

Har booket en når jeg er i uke 7+5 :) Trenger bare å se at det er liv ❤

Har booket når jeg er 12+4, rett før juleferien :) vil se at det er liv laga før jeg deler nyheten med familien :)

Jeg skal 12+6 for å se at alt er greit før jeg forteller kommende storesøstre :)

Vil ta tidlig ul før jul, for er usikker på termin/husker ikke dato for siste mens.. Så vil jeg se alt er fint osv før vi deler det :happy:

Vurderer det men sikkelig usikker kjenner jeg... men ikke før uke 9 tidligst og helst enda senere... ser så lite så tidlig

Jeg kommer til å ta i uke 8 for å se liv, og uke 12 for å se alt er bra :happy:

med første tok jeg først i uke 13, men nummer to første gang i uke 8 pga blødning, så i uke 12.

Skal til første kontroll 26. november, er da i uke 9:shy: fastlegen min viste meg når jeg tok ut spiralen 23. september at hun har ultralydapparat for å se/bruke når jeg ev blir gravid :joyful:

Skal til første kontroll 26. november, er da i uke 9:shy: fastlegen min viste meg når jeg tok ut spiralen 23. september at hun har ultralydapparat for å se/bruke når jeg ev blir gravid :joyful:
For en herlig luksus :D Det blir jo sikkert supert :)

Det har de på legekontoret mitt også! :D

Booket tidlig ul idag til neste onsdag.. Fikk 2-3 uker svar på test idag og husker ikke sist mens(forrige mens virket også unormal og varte kun 2 dager)... Så derfor tidlig ul for å se hvor langt, mulig det er for tidlig men!

Tenker som mange av dere andre, lyst å se at det er liv men samtidig ikke gå for tidlig for har lyst å se at det står fint til med den lille spiren også :)

Har fått beskjed fra klinikken om å ta ca 7+3, ikke tidligere enn det, heller etter. :)

Nå blir det en tul 9+6 også :).
Sliter med å holde det skjult for barna og vi skal besøke besteforeldrene rett etter det så om alt er bra kan barna fortelle dem da :)

Har bestilt 7+0 :happy: Vil se at embryo ligger riktig sted, forhåpentligvis kun én der inne og at et lite hjerte blinker :Heartred

Back
Topp