Tidlig ultralyd?

MaTe

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Holder til i Stavanger-området og lurer på om noen har anbefalinger til hvem man bør kontakte for god opplevelse?

Har ikke henvisning eller spesiell grunn til å bestille tidlig ultralyd, syns bare det er veldig lenge å vente helt til uke 18-21. Tenker spesielt i disse tider hvor jeg blir usikker på om vi i det hele tatt får timene når vi skal, det vil jo komme helt an på tilgjengeligheten. Orker ikke usikkerheten og å vente så lenge uten å vite..

I dag er jeg 9+1 og tenker å bestille en time til rundt uke 12.
 
Meretesultra, men hun er ikke åpen før 13 april.. :(
 
Meretesultra, men hun er ikke åpen før 13 april.. :(

Jeg tror de aller fleste holder stengt frem til etter påske. Men jeg er ikke 12 uker før 17 april så det gjør egentlig ingenting foreløpig. Har du vært der/ gode opplevelser? :)
 
Jeg tror de aller fleste holder stengt frem til etter påske. Men jeg er ikke 12 uker før 17 april så det gjør egentlig ingenting foreløpig. Har du vært der/ gode opplevelser? :)
Jeg har vært der 1 gang i dette svangerskapet og skal gjøre det igjen i april! :) har en god opplevelse! :) hyggelig dame som tok seg tid til å forklare hva og svarte på spørsmålene
 
Vet ikke om Medicus har kontor der men i Trondheim får vi ul nå kommende fredag. Flere andre privatklinikker har stengt til over påske. Så har vært en liten jobb å få time nå i disse tider. Håper bare vi ikke får avbestilling eller blir flyttet igjen nå.
 
Vet ikke om Medicus har kontor der men i Trondheim får vi ul nå kommende fredag. Flere andre privatklinikker har stengt til over påske. Så har vært en liten jobb å få time nå i disse tider. Håper bare vi ikke får avbestilling eller blir flyttet igjen nå.

Håper du får timen din..
 
Håper du får timen din..

Satser på det nå. De har ikke stengt men lagt opp slik at de er fåtall på jobb og ingen andre på venterom samtidig som den som har time. Vi fikk også komme begge to ❤️
 
Vet ikke om Medicus har kontor der men i Trondheim får vi ul nå kommende fredag. Flere andre privatklinikker har stengt til over påske. Så har vært en liten jobb å få time nå i disse tider. Håper bare vi ikke får avbestilling eller blir flyttet igjen nå.
Jeg har også medicus på Fredag som kommer:happy:
 
Helt enig med de over her: meretesultra, stooorfornøyd.. men som nevnt har hun stengt. Jeg bestilte tid til stavangergynekologene på neste fredag og har ikke hørt at de har stengt enda:happy:
 
Bor også i Stavanger og kan som mange andre varmt anbefale Meretes ultra! Har gått på UL der både forrige svangerskap og nå. Kjempehyggelig og dyktig dame. Har alltid følt oss velkommen:joyful:
 
Sniker

Jeg kan også varmt anbefale Meretes Ultra, var der i uke 13 og igjen på 3D i uke 29. Fikk vite kjønn i uke 13. Veldig behagelig og dyktig dame.

Jeg har også vært hos stavangergynekologene, i uke 8, og det var også en fin opplevelse. Kanskje litt mer klinisk, og dyrere enn hos Merete.
 
Back
Topp