Ja var til legen i uke 5 å fortalte om bekymringene jeg har nå om det skal skje igjen og ble derfor henvist.
Så bra du får oppfølging
Håper jeg også får det.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var til legen i uke 5 å fortalte om bekymringene jeg har nå om det skal skje igjen og ble derfor henvist.
Håper jeg også får det.Forstå at det gjøres litt ulikt, og skjønner godt det er urettferdig. Ta kontakt med legen din å fortell om dine bekymringer. Jeg spurte direkte om å få ekstra ul fordi jeg var så bekymret ettersom jeg hadde gått så lenge med en død spire inni meg sist. Ble møtt med stor forståelse hos legeSå bra du får oppfølgingHåper jeg også får det.
Tydeligvis forskjellig. Jeg hat hatt to aborter etter hverandre og har ikke fått kjempe tul. Fikk beskjed av legen min å vente til uke 12. Jeg fikk derimot time til en gynekolog som skulle skjekke om ting var i orden. Men siden jeg ble gravid etterpå fikk jeg gjort om den timen til en tul, skal dit i uke 9.Får du ekstra oppfølging bare pga den ene MA’en? Eller er det andre grunner i tillegg?
Veldig spent. Si gjerne i fra hvodan det gårNoen som skal? Jeg skal i morgen 6+6 etter anbefaling av klinikken vi gjennomgikk prøverør hosEtter å ha lest at flere merker at det har stoppet og utvikle seg på ultralyd gruer jeg meg enormt
![]()

Samme her!! Jeg vil dele med bestevenninna mi og familien. Men samboer nesten nekter megMe tenker å gå veke i veke 12, rett før me deler nyhetenSambuaren min insisterer på å holde det hemmelig for alle fram til dess. Lett for han, eg boblar over snart og har lyst å dele med bestevenninna mi og familie
![]()
Forstå at det gjøres litt ulikt, og skjønner godt det er urettferdig. Ta kontakt med legen din å fortell om dine bekymringer. Jeg spurte direkte om å få ekstra ul fordi jeg var så bekymret ettersom jeg hadde gått så lenge med en død spire inni meg sist. Ble møtt med stor forståelse hos lege
Virka som han syns jeg var hysterisk.. Det gjør det enda vanskeligere å be om tul 
Jeg fikk også ny time da, men kjenner på akkurat drt samme, er jo kjempelenge tilFikk høre hjertet i dag 6+6 og alle målene som ble gjort var veldig fine ❤❤ Ble satt opp på ny time 23.mars, da er jeg 12+5. Da ville hun gjerne se at alt så bra ut før jeg skulle på ordinær ultralyd på sykehuset noen uker senere. Mulig jeg ber om å få en om noen uker også, bare for å berolige meg selv før man forteller folk det.
muli jeg også bestiller privatJeg har allerede sendt hun mail å bedt om å få første uken i mars og skrevet hvorfor jeg så gjerne vilJeg fikk også ny time da, men kjenner på akkurat drt samme, er jo kjempelenge tilmuli jeg også bestiller privat