Noen som skal? Jeg skal i morgen 6+6 etter anbefaling av klinikken vi gjennomgikk prøverør hos
Etter å ha lest at flere merker at det har stoppet og utvikle seg på ultralyd gruer jeg meg enormt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg skal 40 min etter deg. Krysser fingrene for at vi begge opplever en fin ultralyd ❤❤Jeg kjenner på det samme. Skal på ul i morgen kl 13:30![]()
Jeg skal 40 min etter deg. Krysser fingrene for at vi begge opplever en fin ultralyd ❤❤
Jeg kjenner på det samme. Skal på ul i morgen kl 13:30![]()
Det kan jeg. Vet ikke hvor mye som synes, er bare 7+0 i morgen, men håper på et bankende hjerteKan ikke dere poste bilde her? Syns det er så koselig å se på! Jeg skal ikke før om 2 ukerKan jo lage en tråd under ´´Våre bilder´´?

Noen som skal? Jeg skal i morgen 6+6 etter anbefaling av klinikken vi gjennomgikk prøverør hosEtter å ha lest at flere merker at det har stoppet og utvikle seg på ultralyd gruer jeg meg enormt
![]()
❤❤ Hvor langt var du på vei sist når du oppdaget MA? Håper du ser et bankende hjerte på onsdag ❤Jeg har alt vært. Var der sist onsdag da fant legen ut at jeg var 5+2 (trodde selv 5+4) og skal igjen nå på onsdag og håper alt ser bra ut og at jeg får sett et litesom banker og slår.
Men gruer meg så klart, for er første gangen jeg skal alene og i høst da jeg var alene fikk jeg vite at det var MA.
❤❤ Hvor langt var du på vei sist når du oppdaget MA? Håper du ser et bankende hjerte på onsdag ❤

Er 5+0 i dag
Jeg var i uke 6 (siste gang) og fikk se et nydelig lite hjerte banke Jeg ble henvist av lege pga Ma i uke 11 i høst. Da hadde utviklingen stoppet rundt uke 6. Jeg skal på ny ul i uke 11/12 også så jeg blir fulgt ekstra oppDere som har tul så tidlig, tar dere det privat eller offentlig? Jeg fikk ikke tul før uke 12 offentlig..

Jeg ble henvist av lege pga Ma i uke 11 i høst. Da hadde utviklingen stoppet rundt uke 6. Jeg skal på ny ul i uke 11/12 også så jeg blir fulgt ekstra opp![]()
En ma er ikke «bare», så ja det får manFår du ekstra oppfølging bare pga den ene MA’en? Eller er det andre grunner i tillegg?
Ja var til legen i uke 5 å fortalte om bekymringene jeg har nå om det skal skje igjen og ble derfor henvist.Får du ekstra oppfølging bare pga den ene MA’en? Eller er det andre grunner i tillegg?
En ma er ikke «bare», så ja det får man
Ikke meninga å svare «skarpt» men det er ufattelig tøft for både psyke og fysisik..![]()