Tidlig ultralyd

Lillebille89

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Sensommerskattene 2023
Noen som skal? Jeg skal i morgen 6+6 etter anbefaling av klinikken vi gjennomgikk prøverør hos :) Etter å ha lest at flere merker at det har stoppet og utvikle seg på ultralyd gruer jeg meg enormt :nailbiting:

Alltid skummelt med ul! Men det går nok helt fint. Er en fantastisk følelse å se den lille!

Kan ikke dere poste bilde her? Syns det er så koselig å se på! Jeg skal ikke før om 2 uker:rolleyes: Kan jo lage en tråd under ´´Våre bilder´´?
Det kan jeg. Vet ikke hvor mye som synes, er bare 7+0 i morgen, men håper på et bankende hjerte:Heartred

Noen som skal? Jeg skal i morgen 6+6 etter anbefaling av klinikken vi gjennomgikk prøverør hos :) Etter å ha lest at flere merker at det har stoppet og utvikle seg på ultralyd gruer jeg meg enormt :nailbiting:

Jeg har alt vært. Var der sist onsdag da fant legen ut at jeg var 5+2 (trodde selv 5+4) og skal igjen nå på onsdag og håper alt ser bra ut og at jeg får sett et lite ❤️ som banker og slår. ☺️ Men gruer meg så klart, for er første gangen jeg skal alene og i høst da jeg var alene fikk jeg vite at det var MA.

Jeg har alt vært. Var der sist onsdag da fant legen ut at jeg var 5+2 (trodde selv 5+4) og skal igjen nå på onsdag og håper alt ser bra ut og at jeg får sett et lite ❤️ som banker og slår. ☺️ Men gruer meg så klart, for er første gangen jeg skal alene og i høst da jeg var alene fikk jeg vite at det var MA.
❤❤ Hvor langt var du på vei sist når du oppdaget MA? Håper du ser et bankende hjerte på onsdag ❤

❤❤ Hvor langt var du på vei sist når du oppdaget MA? Håper du ser et bankende hjerte på onsdag ❤

Ble vell oppdaget i uke 7 eller 8.var ikke så mye der for å si det sånn, så vet rett og slett ikke når det stoppet opp. Noe jeg aldri har spurt på sykehuset og eller lest i journalen min.(Tror egentlig ikke jeg vil vite det heller)
Ja jeg håper og alt på at det er noe der slik at jeg kan bli litt roligere inni meg. ☺️

Me tenker å gå veke i veke 12, rett før me deler nyheten:) Sambuaren min insisterer på å holde det hemmelig for alle fram til dess. Lett for han, eg boblar over snart og har lyst å dele med bestevenninna mi og familie:facepalm::D

Jeg er 5+4 i dag og skal på ul om 1,5 uke :) Lykke til dere to som skal i dag! Få vite hvordan det går da :)

Dere som har tul så tidlig, tar dere det privat eller offentlig? Jeg fikk ikke tul før uke 12 offentlig..

Dere som har tul så tidlig, tar dere det privat eller offentlig? Jeg fikk ikke tul før uke 12 offentlig..
Jeg ble henvist av lege pga Ma i uke 11 i høst. Da hadde utviklingen stoppet rundt uke 6. Jeg skal på ny ul i uke 11/12 også så jeg blir fulgt ekstra opp:Heartred

Jeg ble henvist av lege pga Ma i uke 11 i høst. Da hadde utviklingen stoppet rundt uke 6. Jeg skal på ny ul i uke 11/12 også så jeg blir fulgt ekstra opp:Heartred

Får du ekstra oppfølging bare pga den ene MA’en? Eller er det andre grunner i tillegg?

En ma er ikke «bare», så ja det får man :)
Ikke meninga å svare «skarpt» men det er ufattelig tøft for både psyke og fysisik.. :)

Det vet jeg alt om, jeg har en nylig MA i bagasjen selv. Jeg bare har inntrykk av at man må miste flere ganger for å få tettere oppfølging. Men det avhenger sikkert av fastlegene rundt om kring også. Jeg mente ikke å bagatellisere «bare en MA», for jeg vet at det er forferdelig. Bare syns det er «urettferdig» at noen får og andre ikke, selv med samme historie.

Back
Topp