Tidlig ultralyd

Martemn

Andre møte med forumet
Hei, jeg var på ultralyd idag. Er 6+1 idag, beregnet etter første dag i siste menstrasjon. Legen sa alt så normalt ut, men det var ingen hjerteslag å se. Fikk derfor ny time om litt over en uke. Er det noen som har vært borti det samme? Jeg får det liksom ikke til å stemme at jeg skal være kortere på veg.... blir så redd for at dette ikke skal gå bra...

Fullt mulig å ikke se hjerteaktivitet 6+1, derfor mange anbefaler minst 7 uker :)

Sniker fra august :)
Jeg vil bare si at jeg vet akkurat når unnfangelsen skjedde hos oss (vi hadde altså ikke sex etter den dagen) men jeg ble alikevel satt tilbake over en uke, så det er fortsatt håp. Det kan bare være for tidlig til at hjertet er begynt å slå :Heartred

Sniker fra august :)
Jeg vil bare si at jeg vet akkurat når unnfangelsen skjedde hos oss (vi hadde altså ikke sex etter den dagen) men jeg ble alikevel satt tilbake over en uke, så det er fortsatt håp. Det kan bare være for tidlig til at hjertet er begynt å slå :Heartred
Ok, jeg vet ikke når unnfangelsen fant sted. Men er helt sikker på første dag siste menstrasjon.... får bare håpe at alt er bra på ultralyden om en uke :)

Back
Topp